فرمان و تسخیر جنرال ها ساعت صفر دوبله فارسی برای کامپیوتر

Command & Conquer Generals Zero Hour بسته الحاقی رسمی برای بازی استراتژیک Command & Conquer Generals بوده که توسط شرکت EA Los Angeles (قبلا با نام EA Pacific شناخته می شد) ساخته و عرضه شده است. این بسته خط داستانی بازی اصلی را ادامه داده و در عین حال، سه بخش داستانی جدید که هر کدام دارای پنج مرحله می باشد به بازی اضافه می کند. این بسته یک موتور گرافیکی بهبود یافته (برای بهبود اثر آب و هوا و انفجار ها) و سه بخش داستانی جدید (یکی برای هر کدام از گروه ها) را که درکل شامل 15 مرحله می شوند به بازیکنان ارائه می دهد.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی Rise of Nations Rise of Legends دوبله فارسی برای کامپیوتر

یکی دیگر از سری‌های Rise Of Nations بازی زیبای Rise Of Legends است که در سال 2006 منتشر شد. سبک آن کمی‌متفاوت شده بود و از یک سبک تاریخی به یک سبک فانتزی تغییر یافته بود. جنگ انسان‌ها و ربات‌ها بر علیه موجودات صحرا، لذت جدیدی به بازی اضافه کرد. همچنین وجود قهرمانان افسانه ای در بازی که هر کدام قابلیت‌ها و توانایی‌های دارند به جذابیت بازی افزوده است.


ادامه مطلب

دانلود نسخه دوبله فارسی بازی WarCommander | فرمانده جنگ

بازی فرمانده جنگ دوبله فارسی یک بازی استراتژیک است که شما باید با هدایت گروه خود علملیات های محول شده به خود را با موفقیت پشت سر بگذارید و کشورتان را سربلند از این جنگ بیرون آورید.

با توجه به این که صداگذاری از ویژگی های مهم برای جذابیت یک بازی است نسخه دوبله فارسی بازی فرمانده جنگ به یکی از محبوبترین بازی های زمان خود تبدیل شده و در زمان حال نیز طرفداران خاص خود را دارد.


ادامه مطلب

با 5 دوبله متفاوت

دانلود بازی قلعه: جنگ های صلیبی بی نهایت نسخه اصلی و دوبله فارسی

بازی Stronghold Crusader Extreme – قلعه جنگ های صلیبی بی نهایت نسخه فارسی یک بازی استراتژی همزمان مبتنی بر قرون وسطی می باشد که توسط FireFly Studios توسعه و توسط Gamecock Media Group در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از بازی های Stronghold و نسخه پیشرفته Stronghold Crusader 2002 بوده، که علاوه بر داشتن نسخه 1.2 بازی اصلی یک نسخه جداگانه ویژه نیز که محتوای کاملا جدید است را شامل می شود.


ادامه مطلب

دانلود نسخه دوبله فارسی بازی The Settlers 7: Paths to a Kingdom

بازی The Settlers 7: Paths to a Kingdom یک عنوان استراتژیک Real Time و شهرسازی پیشرفته می‌باشد که با گرافیک و گیم پلی عالی برای علاقمندان این سری بازی‌های پرطرفدار و زیبا توسط شرکت Blue Byte Software طراحی وساخته شده و توسط شرکت نام آشنای Ubisoft برای سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش منتشر شده است. ویژگی‌های گیم پلی این نسخه از بازی نیز همانند نسخه‌های پیشین بازی‌های سه بعدی The Settlers به علاوه تعدای قابلیتهای جدید متنوع و جذاب به همراه افزایش هوش مصنوعی بازی می‌باشد، شما در این بازی به یک روستای ساده و کوچک در دوره رنسانس و در مناطق زیبایی از اروپای میانی کار خود را آغاز می‌نمایید و بصورت مرحله به مرحله و بخش به بخش آن را به یک قلمرو پادشاهی بزرگ برای خود توسعه می‌دهید. در حین انجام این فرآیند، بایستی زنجیره‌های تولیدی و سیستم حمل و نقل خود را بصورت بهینه تنظیم نموده و ارتقا دهید تا قلمرویی که می‌سازید قدرتمندتر و باشکوهتر گردد.


ادامه مطلب

دانلود بازی قلعه 3 دوبله فارسی 

Stronghold 3 – قلعه 3 نسخه فارسی یک بازی استراتژی زمان واقعی مبتنی بر قرون وسطی می باشد که توسط FireFly Studios توسعه و توسط 7Sixty در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی پس از چندین اسپین آف از جمله بازسازی Stronghold: Crusader Extreme و Stronghold Kingdoms به عنوان هفتمین نسخه از سری Stronghold منتشر و دنباله Stronghold 2001 و Stronghold 2 می باشد.


ادامه مطلب

با 2 دوبله فارسی متفاوت

دانلود نسخه دوبله فارسی بازی Spore Galactic Adventures | هاگ ۲

یکی از زیباترین بازی های علمی که تا به حال حاضر ساخته شده، توسط شرکت الکترونیک آرتز تولید و به نام SPORE منتشر شده است. داستان بازی درباره تکامل یا فرگشت موجودات زنده است.

در این بازی شما با مفهوم علمی تکامل و تصادف آشنا شده و سیر تکامل یک موجود از تک سلولی تا رفتن به سیارات دیگر را میاموزید.

بازی به سبک Sims بوده اما به جای انسان شما یک موجود عجیب را مدیریت میکنید.


ادامه مطلب

دانلود نسخه دوبله فارسی بازی Total War: Shogun 2 | شوگان ۲

Total War: Shogun 2 در قرن 14-15 در ژاپن غرق در هرج و مرج رخ می‌دهد. نكته قابل توجه جنگ تمامي قبايل موجود در اين بازي بر سر فتح كيوتو پايتخت و مركز فرماندهي ژاپن است. پس تلاش شما هم بايد، براي فتح آن باشد تا بتوانيد بر قبايل ديگه فرمانروايي كنيد و ژاپن را يكپارچه سازيد. مانند بازي هاي استراتژیک داستان پر پيچ و خمي در انتظارتان نخواهد بود اما بازي شما را با چالش‌هایی رو به رو می‌کند كه در هيچ بازي پيچيده و پر پيچ و خمي پيدا نمی‌شود. براي اجراي اين بازي به كارت گرافیک‌های قوي نيازمنديد اما اگر از اين نعمت برخوردار نيستيد نگران نباشيد اين بازي با گرافيك پايين تر هم به ياد ماندني است،همچنين گرافيك نسبت به نسخه پيشين يعني ناپلئون بهبود چشمگيري داشته است. به نحوي كه انيميشن ها روان‌تر و لودينگ ها سبک‌تر و كوتاه تر شده‌اند و شما با ديدن محيط تصور می‌کنید كه واقعاً عده اي باهم در جنگ هستند. نورپردازي،جزئيات و معلق شدن گرد و غبار و بعضي اجسام در هوا حس و حالي خوب را خلق می‌کند. در اين ميان موسيقي اصيل خاور دور هم کاملاً دلنوازي می‌کند و حس بودن در شرق را کاملاً باز سازي می‌کند


ادامه مطلب

با 2 دوبله فارسی متفاوت

دانلود بازی دستور جنگ نسخه اصلی و دوبله فارسی (Order of War) برای کامپیوتر

بازی دستور جنگ نسخه دوبله فارسی یک بازی استراتژی زمان واقعی مبتنی بر جنگ جهانی دوم بوده که توسط Wargaming توسعه و توسط Square-Enix در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در تابستان سال 1944 در جنگ جهانی دوم متفقین دو عملیات بزرگ را آغاز کردند که نیروهای آلمانی را همزمان در جبهه های غربی و شرقی به عقب رانده و به مرحله نهایی رسیده است. فرمان نبرد شامل دو کمپین بوده که یکی مربوط به آمریکا و دیگری مربوط به آلمان می باشد. در بازی Order of War بازیکن باید نیروهای آمریکایی را به سمت پیروزی در غرب فرماندهی کند و همچنین بازیکن فرماندهی نیروهای آلمانی را برای دفع حمله ارتش سرخ در شرق را نیز مدیریت می کند.


ادامه مطلب

دانلود بازی Empire Earth 2 دوبله فارسی

Empire Earth 2 یک بازی به سبک RTS است که شباهت بسیاری به سری بازی‌های Age Of Empire دارد. شما در این بازی از عصر قدیم، زمانی که همه با تیر و کمان به جنگ یکدیگر میرفتند شروع و تا عصر جنگ‌های مدرن ادامه می‌دهید. در این بازی همانند دیگر بازی‌ها شما با ساخت مراکز نظامی‌و یا جمع آوری منابع، بر قدرت روز افزون خود اضافه می‌کنید و ارتش عظیم خود را آماده نبرد می‌کنید.


ادامه مطلب

دانلود بازی Grand Ages: Rome دوبله فارسی

ارتش بسیار بزرگی را تدارک ببینید، شور و هیجان را به آنها منتقل کنید و در جنگ های حماسه ای شرکت کنید و در دنیای بی رحم به دنبال افزایش قدرت و پهنای سرزمین های روم باشید! در بازی Grand Ages Rome شما می توانید با مقیاس بسیار زیاد و جزئیات بسیار ریز به ساخت شهر های مختلف اقدام کنید. شهرهایی که هر کدام به توجه بسیار زیاد شما نیاز دارند چرا که هر شهر از جنبه های مختلف نیازمند رسیدگی و توجه است. از این رو توجه به جمعیت روز افزون شهرها نیاز است و باید برای پیشرفت امپراطوری و نیز بهبود وضعیت زندگی مردم تلاش های بسیار زیادی را انجام داد. همچنین تهدیدات خارجی همواره یک کشور در حال توسعه را مورد هجوم قرار می دهند از این رو باید برای وضعیت امنیت مردم خود نیز تمهیداتی بیاندیشید. باید لشکر ها و سپاه های مختلف را با یکدیگر بسیج کنید و از نیروهای زبده و مختلف برای افزایش توان رزمی سپاه خود استفاده کنید. در بازی Grand Ages Rome شما می توانید از بیش از 18 نوع نیروی رزمی مختلف استفاده کنید.


ادامه مطلب

دانلود بازی افسانه قلعه – Stronghold Legends برای کامپیوتر

Stronghold Legends – افسانه های قلعه نسخه فارسی یک بازی رایانه استراتژیک مبتنی بر داستان های اساطیر اروپایی می باشد که توسط Firefly Studios توسعه و توسط 2K Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی های Stronghold و دنباله ای از Stronghold 2 بوده، که در این نسخه علاوه بر کمانداران، نیزه داران و … نیروهایی همچون غول ها، دوارف ها و موجودات تخیلی مانند اژدها در جنگ ها حضور دارند.


ادامه مطلب

دانلود بازی وارکرفت 3 تاج و تخت یخ زده دوبله فارسی (Warcraft III The Frozen Throne) برای کامپیوتر

نسخه رسمی گسترش یافته (Warcraft III The Frozen Throne) سومین قسمت از سری بازیهای کلاسیک RTS که در دنیای فانتزی تنظیم شده و توسط کمپانی بلیزارد انترتینمنت (Blizzard Entertainment) در سال 1994 ساخته شده است. داستان این نسخه گسترش یافته در دنیای آزروت (Azeroth)، چندین ماه پس از نبرد برای کوههیجال (Hyjal) است. کوه یخ زده (Frozen Throne) نسخه رسمی توسعه یافته Warcraft 3 است، یک بازی استراتژی معروف در زمان واقعی که توسط کمپانی بلیزارد انترتینمنت (Blizzard Entertainment) تولید شده است. بازی اکشن تخت یخ زده (Frozen Throne) در یک سرزمین خیالی به نام آزروت Azeroth ، چند ماه پس از نبرد کوه Hyjalکه در آن Archimonde و Burning Legion شکست می خورند، رخ می دهد.


ادامه مطلب

دانلود Stronghold 2 نسخه دوبله فارسی و اصلی

Stronghold 2 – قلعه 2 نسخه فارسی یک بازی استراتژی مبتی بر جنگ های قرون وسطی می باشد که در توسط FireFly Studios توسعه و توسط 2K Games در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی های Stronghold و دنباله بازی Stronghold 1 می باشد. موتور نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشته و یک از موتور گرافیکی سه بعدی پشتیبانی می کند.


ادامه مطلب

دانلود بازی شوالیه های افتخار دوبله فارسی – Knights of Honor برای کامپیوتر

Knights of Honor – شوالیه های افتخار نسخه فارسی یک بازی استراتژی RTS مبتنی بر قرون وسطی می باشد که توسط Black Sea Studios توسعه و توسط Paradox Interactive در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در این بازی به عنوان یک شوالیه از بین 100 حمکران یکی از آنها را انتخاب و بازی را شروع کنید. به عنوان پادشاه وظیفه شماست که ملت خود را در تلاش برای بالا بردن پادشاهی خود هدایت و آنها را به یک قومی قدرتمند تبدیل نمایید.


ادامه مطلب

دانلود بازی ظهور ملل دوبله فارسی و نسخه اصلی (Rise of Nations 1) برای کامپیوتر

Rise of Nations 1 بازی استراتژی در سبک real-time (RTS) که ترکیبی از سبک بازی های استراتژی turn-based یا نوبتی و RTS های معمولی می باشد. بازیکنان می توانند یک روستا را در عصر حجر هدایت کرده و تا صد ها سال تا عصر حاضر پیشرفت کنند. این بازی توسط Brian Reynold ساخته شده که طراحی بازی های از جمله Civilization 2 و Alpha Centauri را در کارنامه کاری خود دارد. در این بازی اکشن سرعتی موجود در سبک استراتژی real-time با استراتژی عمیق و حماسی بازی های سبک turn-based ترکیب شده و به بازیکنان قابلیت توسعه دادن شهر های خود، ساخت شهر های جدید و بزرگ کردن مرز های سرزمینشان را می دهد.


ادامه مطلب

دانلود بازی وارکرفت 3 سلطنت آشوب نسخه اصلی و دوبله فارسی (Warcraft III Reign of Chaos) برای کامپیوتر

قسمت سوم مجموعه بازی های استراتژی real-time کلاسیک (بازی های استراتژی کلاسیک زمان واقعی RTS) که در جهان فانتزی طراحی شده است، در سال 1994 توسط استودیوی Blizzard شروع شد. این مجموعه بازی ما را بار دیگر به سرزمین آزروت می برد که از بازی های قبلی شناخته شده است، جایی که نیروهای انسان ها، اورک ها و الف های شبانه با حمله به ارواح معروف به طاعون روبرو می شوند. سومین قسمت از سری بازی های استراتژیک درخشان، Warcraft گاهی اوقات به عنوان Role Play Strategy نامیده می شود که مرحله بعدی تکامل RTS است.


ادامه مطلب

در بازی تمدن 4 : شاهزادگان جنگی هجده تمدن وجود دارد که از این هجده تمدن هشت تمدن دارای دو رهبر می‌باشند. هر رهبر ویژگی‌های تاریخی خود را داراست. بسیاری از چهره‌های برجسته تاریخی چون آشوکا، کورش بزرگ، فرانکلین روزولت، جورج واشنگتون، هتشپسوت، مانسا موسی، کوبلای خان، پتر بزرگ، چین شی هوانگ، صلاح‌الدین ایوبی و شهبانو ویکتوریا در در بازی وجود دارد.

هر شهری عناصر ویژه‌ای دارد و همچنین یگان‌هایی ویژه که با گذشت زمان توانایی تبدیل به یگانی پیشرفته تر را دارند.


ادامه مطلب

دانلود بازی کماندوها 3 سرنوشت برلین دوبله فارسی (Commandos 3 Destination Berlin) برای کامپیوتر

Commandos 3 Destination Berlin سومین سری از سری بازیهای استراتژیکی مبتنی بر تاکتیک در جنگ جهانی دوم است که مانند قبل توسط استودیو اسپانیایی Pyro Studios طراحی و عرضه شده است. این بازی که در آن شما گروه کوچکی از کماندوهای ویژه آموزش دیده را که در مأموریت های پرخطر به پشت خطوط دشمن اعزام شده اند را فرماندهی می کنید که در این بین باید از سد دشمنان و نیروهای بسیاری عبور کنید که رهبری تمام این نیروها بعهده شما خواهد بود. بازی در 20 مأموریت ، تقسیم بندی شده است که به چهار کمپین جنگ جهانی دوم که عبارت اند از: لندن، آموزش، نرماندی، فرانسه و آلمان و استالینگراد تقسیم بندی میشوند.


ادامه مطلب

دانلود بازی نفرین شدگان 1 دوبله فارسی و نسخه اصلی (Dungeon Siege 1) برای کامپیوتر

قلمرو EHB واقع در گوشه ای از اقلیم Aranna، اخیراً پس از جنگی طولانی، استقلال خود را به دست آورده است. یک روز، گروهی کوچک از کشاورزان مورد حمله موجوداتی وحشی (Krug) قرار می گیرند. یکی از کشاورزان مجبور است برای دریافت کمک به شهر Stonebridge برود. او در طول سفر خود متوجه می شود که خطر بزرگتری سرزمین را تهدید می کند و باید راهی برای جلوگیری از آن پیدا کند. بازی Dungeon Siege 1 در سبک نقش آفرینی است و شباهت های زیادی به بازی Diablo دارد. بازی به شدت جنگ محور است و بر جمع آوری اقلام و ارتقای تدریجی شخصیت اصلی تأکید می کند. پیشروی خطی داستان بازی توسط مراحل آن مشخص می شود و قهرمان داستان را به مناطق جدید می فرستد. مبارزه به سبک اشاره و کلیک انجام می شود.


ادامه مطلب

دانلود بازی فرمان و تسخیر نابودگر دوبله فارسی و نسخه اصلی (Command & Conquer Renegade) برای کامپیوتر

Command & Conquer Renegade را میتوان اولین جنگ تیبریوم بین GDI و اخوان مسلمین دانست که بدلیل طولانی شدن نبرد ها در حال رسیدن به پایان هستند. در این بازی با ریختن برنامه ریزی مناسب باید مقیاس موجود در جنگ را به نفع خود برگردانید که اگر فرصت پیش رو را از دست دهید یکبار برای همیشه شکست خواهید خورد. این بازی شامل یک کاپیتان کماندو بنام هاوک است که شما مدیریت اورا بعهده خواهید داشت و برای آزاد سازی دانشمندان کشور خود باید وارد منطقه دشمن شوید که کار سخت و دشواری خواهد بود.

بازی Command and Conquer: Renegade را میتوان یک گزینه مناسب در سبک بازیهای تیر اندازی اول شخص با طراحی سه بعدی دانست که در جهان های Command & Conquer جریان دارد. وجود ماموریت های بسیار سبب تقویت گیم پلی شده است که برای عبور از مشکلات و فرار از دست دشمنان میتوانید از ابزار های اطراف مانند ماشین ها استفاده کنید و سریع از منطقه دور شوید. این بازی استراتژیکی در زمان واقعی جریان دارد که شامل ویژگی های بسیاری است که در کنار دوستان خود میتوانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری از میان بردارید. شما ملزم به جمع آوری تیبریوم خواهید بود زیرا با این منابع میتوانید ارتش خود را ارتقاء دهید.


ادامه مطلب

دانلود بازی کماندو 2 مردان شجاع دوبله فارسی (Commandos 2 Men of Courage) برای کامپیوتر

Commandos 2 Men of Courage عنوان یک بازی محبوب و قدیمی است که در سال 1998 توسعه و عرضه شده است. این بازی توسط شرکت Pyro طراحی شده که در سبک بازیهای نوبتی و تاکتیکی فعالیت دارد. بازی در مورد گروهی از کماندو های آموزش دیده است که باید ماموریت های سری بسیاری انجام دهند و در این بین شخصیت های مختلفی که بازی برایتان تعیین میکند را از بین ببرید. بازی در جنگ جهانی دوم جریان دارد که اصلی ترین اعضای گروه را اشخاصی بنام: برت سبز ، قایقرانی ، جاسوس ، اغواگر ، اسکوبادیور ، تیرانداز از خفا ، راننده و سگ تشکیل میدهند.


ادامه مطلب

دانلود بازی عصر امپراطوری 3 دودمان های آسیا دوبله فارسی و نسخه اصلی (Age of Empires III The Asian Dynasties)

دومین بسته گسترش دهنده بازی Age of Empires III ساختهی استودیوی Big Huge Games، سازندگان بازی موفق Rise of Nations میباشد. Age of Empires III The Asian Dynasties برای رایانه های شخصی دومین بسته گسترش دهنده رسمی Age of Empires 3 محسوب میشود. این بار، بازیکنان از خاور دور بازدید می کنند و به سه تمدن جدید دسترسی پیدا می کنند: هند، چین و ژاپن. همه نقشه های جدید در بزرگترین قاره زمین اتفاق میافتند که برخی از آنها تحت تأثیر مکانها و رویدادهای تاریخی هستند.

برای مثال، یکی از نقشه ها در جاده ابریشم، مسیر تجاری که چین را به اروپا متصل میکند، انجام میشود. چنین نقشه هایی ویژگی های منحصر به فردی دارند؛ به عنوان مثال، بازیکنان در نقشه فوق نمی توانند بازارهای خود را بسازند، چنین ساختمان هایی باید از نگهبانان بازپس گیری شوند. حالت تک نفره یک کمپین جدید شامل سه عمل و پانزده سناریو (پنج ماموریت برای هر گروه جدید) دریافت کرد. ما همچنین واحدها و ساختمان های جدید دریافت کرده ایم.

یکی از آنها کنسولگری است که به بازیکن اجازه می دهد با اروپایی های منتخب روابط دیپلماتیک برقرار کند تا پاداش های مختلف دریافت کند و به واحدهای آنها دسترسی داشته باشد. سلسله های آسیایی نیز شگفتی های جدیدی را معرفی میکنند که به کشورهای آسیایی اجازه میدهد وارد عصر جدید شوند.


ادامه مطلب