دانلود بازی دلتا فورس اکستریم 2 دوبله فارسی (Delta Force Xtreme 2)

بازی Delta Force Xtreme 2 بر خلاف نسخه پیشین خود یک قسمت کاملا جدید از سری بازی های Delta Force می باشد و دارای دو بخش داستانی و در هر کدام پنج مرحله مجزا می باشد و ماموریت اصلی در آنها تعقیب و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر به نام “موش صحرایی” توسط تیم Bravo است. برای مقابله با بیش از صد دشمن که در طول زمین های بزرگ پراکنده شده اند، بازیکن به 20 سلاح مدرن مختلف، از سلاح کمری گرفته تا رگبار و RPG دسترسی دارد. علاوه بر آنها می توانیم از انواع مختلف نارنجک برای کشتنشان استفاده کنیم. در ابتدای هر مرحله، بازیکن می تواند سلاح های خود را انتخاب کند و تنها زمانی که میمیرد قابلیت عوض کردن آنها را پیدا می کند.


ادامه مطلب

دانلود بازی محکوم: سرچشمه جنایت دوبله فارسی (Condemned Criminal Origins) برای کامپیوتر

در بازی محکوم سرچشمه جنایت (Condemned Criminal Origins) شما نقش مأمور اتان توماس، عضو واحد جنایات سریالی (SCU FBI) را به عهده می گیرند. توماس بخشی از تحقیقات است که به دنبال قاتل زنجیره ای معروف به The Match Maker است، که افراد را می کشد و سپس جسد آنها را با مانکن فروشگاه بزرگ مرتب می کند. در طول جستجو ، توماس با یک قاتل سریالی دیگر روبرو می شود که به نظر می رسد علاقه زیادی به توماس و پرونده های او دارد. این شما هستید که باید تعیین کنید قاتل زنجیره ای واقعی چه کسی است و چه کسی در پشت آن قرار دارد.


ادامه مطلب

دانلود بازی ترمیناتور 4 رستگاری نسخه اصلی و دوبله فارسی (Terminator 4 Salvation) برای کامپیوتر

Terminator 4 Salvation – ارتش آمریکا در تلاش برای امنیت کشور خود، یک فناوری و حق ثبت برنامه آزمایشی از شرکت تخریب شده Cyberdyne Systems Corporation را بدست آورد و از آن برای شبکه سازی سیستم های مختلف جنگی جهت ارتباط جهانی و ساختن نیروهای رباتیک برای جایگزینی اجزای انسانی استفاده نموده، این برنامه Skynet نام داشت. با این حال در ماه جولای رایانه های ارتش ایالات متحده آمریکا توسط یک ویروس رایانه ای محاصره شده و به نظر می رسد در سراسر کشور نیز گسترش یافته و هر چیز الکتریکی را تحت تاثیر قرار می دهد.


ادامه مطلب

با 3 دوبله متفاوت

دانلود بازی نیروی ویژه فردای امن دوبله فارسی SAS Secure Tomorrow برای کامپیوتر

SAS Secure Tomorrow (ساس: آینده امن) نسخه دوبله فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که شما کنترل یک سرباز SAS انگلیس را به عهده دارید. تروریستی که توسط دوستان خود از یک زندان فوق امنیتی آزاد شده، دوباره در لندن ظاهر شده و در حال ویرانی می باشد. شما به عنوان بخشی از یک گروه سه نفره وظیفه ردیابی را به عهده داشته، البته هم تیمی های شما توسط رایانه کنترل می شود. بازی نیروی ویژه فردای امن دارای 12 سطح بوده که در مکان های مختلفی همچون یک زندان در حال شوروش، حمله شبانه به ساختمان اداری و پایگاه های زیر زمینی شراکت دارید.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی تحت تعقیب: سلاح های سرنوشت دوبله فارسی برای کامپیوتر

Wanted Weapons of Fate – تحت تعقیب سلاح های سرنوشت نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی تخیلی و فیلمی به همین نام می باشد که توسط Grin توسعه و توسط Warner Bros Interactive در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان پنج ساعت بعد از وقایع فیلم رخ می دهد، جایی که گیبسون عضوی از گروه برادران شده و راه خود را به عنوان قاتل ادامه می دهد. او در تلاش است که یک ماموریت جدید را ادامه و یک قدرت نامیرا را بدست آورد و سر انجام نیز به کشف حقیقت در مورد خانواده خود بپردازد.


ادامه مطلب

دانلود رایگان فارسی ساز بازی cyberpunk 2077 ورژن 1.3

بازی Cyberpunk 2077 در سبک ماجرایی و نقش‌آفرینی طراحی شده و زاویه دوربین اول‌شخص آن، حس و حال واقع‌گرایانه‌ای را به شما منتقل می‌کند. این بازی دنیایی وسیع و بزرگ را در قالب Night City در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌صورت جهان‌باز طراحی شده و می‌توانید آزادانه در آن گشت‌وگذار کنید و از مأموریت‌های اصلی و فرعی متعدد لذت ببرید. تنوع زیادی در زمینه وسایل نقلیه وجود دارد و مهم نیست دنبال موتورسیکلت باشید یا اتومبیل‌های آف رود و کلاسیک، تمامی این خودروها در بازی یافت می‌شوند. وجود وسایل نقلیه و سلاح‌های متنوع عمق گیم پلی را بیشتر کرده‌اند. نه‌تنها بخش اصلی و داستانی با جزییات بالایی مراحل را پیش روی شما قرار می‌دهد، بلکه بازی مملو از روایت‌های داستانی فرعی بوده که شما را با کاراکترهای دیگر آشنا می‌کند و تمامی آن‌ها می‌توانند به شکلی در مسیر داستان اصلی مؤثر واقع شوند و سرنوشت را برایتان تغییر دهند. این بازی دارای چندین پایان مختلف برای بخش داستانی بوده که ممکن است شیرین نباشند و لحظاتی تراژدی را برای شما خلق کنند.


ادامه مطلب

دانلود رایگان فارسی ساز کامل بازی The Witcher 3 Wild Hunt   1.75 

مهم‌ترین جنبه بازی ویچر ۳ که آن را به یک شاهکار تبدیل کرده، روایت داستانی پرعمق و متفاوتش است که طی آن بازیکن کاملاً درگیر دغدغه‌های کاراکترها می‌شود. تمامی شخصیت‌های اصلی و فرعی صداگذاری خوبی شده‌اند و شخصیتی عمیق دارند. داستان پس‌زمینه هر کاراکتر تعامل شما با او را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر شاخه‌ای بودن داستان بازی و اهمیت تصمیم‌های بازیکن در روند روایتش بوده که عناصر نقش‌آفرینی The Witcher 3 Wild Hunt را قدرتمندتر کرده است. بسیاری از تصمیم‌های شما در قالب کاراکتر Geralt عواقب مهمی دارند و گاهی سرنوشت یک فرد را به‌طور کامل عوض خواهند کرد. مجموعه‌ای از این تصمیم‌ها و انتخاب‌ها در لحظات انتهایی داستان، پایان بازی را رقم خواهند زد. پایان‌های متفاوتی برای بازی ویچر ۳ وجود داشته که برخی از آن‌ها بسیار تاریک و غم‌انگیز هستند. بازیکن باید بداند که در این بازی، هر تصمیم اشتباه ممکن است عاقبتی شوم برای کاراکترهای موردعلاقه‌اش داشته باشد.


ادامه مطلب

دانلود رایگان فارسی ساز بازی Resident Evil 7 بصورت کامل

خط داستانی بازی Resident Evil 7 داستان خانواده‌ای به نام Bakers را روایت می‌کند که در نگاه اول به نظر می‌رسد از اختلالات شدید روانی رنج می‌برند اما قطعا موضوع از این‌ها بسیار پیچیده‌تر است. شخصیت اصلی بازی که Ethan نام دارد در عمارت قدیمی Bakerها در جست و جوی همسر خود Mia خواهد بود که تا این لحظه نه دلیل ناپدید شدن Mia و نه ربط او به این خانواده عجیب مشخص نشده است. تمامی شخصیت های این خانواده کاملا متناسب با محیط دیوانه وار عمارت و جو بازی است.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی شرک و کارناوال شادی

پس از ورود انیمیشن زیبا و خاطره انگیز شرک و به دنبال استقبال کم نظیر مخاطبان از این انیمیشن جذاب بازی هایی زیبا و مهیج نیز بر محور این شخصیت دوست داشتنی خلق شد که یکی از آخرین و جذاب ترین آنها بازی Shrek's Carnival Craze یا همان شرک و کارناوال شادی می باشد که در این بازی مهیج شما در کنار سایر شخصیت های محبوب و دوست داشتنی هر سه انیمیشن شرک مانند خود شرک، پرنسس فیونا، الاغ، گربه چکمه پوش و ... وارد دنیای پر از سحر و  افسانه شده و البته شما به دلخواه می توانید به جای یکی از این شخصیت های دوست داشتنی بوده و با سایرین در بازی های دلخواه شرکت نمایید و در یک کلام وارد کارناوالی از شادی و سرگمی شده و انجام بازی هایی زیبا در کنار این شخصیت های محبوب لذت کافی را ببرید.این بازی مهیج خود شامل 28 بازی سرگرم کننده می باشد که با رقابت های جالب و سرگرم کننده تلاش می کنید که خود را به عنوان پادشاه و یا ملکه کارناوال معرفی کنید. در این کارناوال شادی شما می توانید با سایر اعضا خانواده  که هر یک در نقش یکی از شخصیت هاست به صورت تیمی یا شانه به شانه با یکدیگر به مبارزه بپردازید


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی Sniper Art of Victory (هنر پیروزی تک تیرانداز) برای کامپیوتر

Sniper Art of Victory یک بازی تک تیرانداز تاکتیکی می باشد که توسط CI Games در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. خط داستانی بازی مربوط به جنگ جهانی دوم که نقش یک سرباز ارتش سرخ را بر عهده دارد که در روسیه و ایتالیا باید به عملیات بپردازد. در بازی اسنایپر: هنر پیروزی ماموریت هایی برای شما تدارک دیده اند که باید به موفقیت به پایان برسانید.


ادامه مطلب

دانلود Call of Duty 5 World at War (ندای وظیفه 5) برای PC

Call of Duty 5 World at War – ندای وظیفه 5: جهان در جنگ نسخه فارسی یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Treyarch توسعه و توسط Activision در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از بازی Call of Duty می باشد. در این نسخه مانند Call of Duty 1، Call of Duty 2، Call of Duty 3 به جنگ جهانی دوم بر می گردیم.


ادامه مطلب

دانلود بازی چابک دست دوبله فارسی Dead Man’s Hand برای کامپیوتر

Dead Man’s Hand – دست مرد مرده نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های وسترن (غرب وحشی) می باشد که توسط Human Head Studios توسعه و توسط Atari در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. التجون یک اعضای قدیمی گروه Nine بوده و به دلیل خیانت او را از گروه بیرون انداخته و رهبر گروه به او شلیک می کند تا بمیرد.


ادامه مطلب

دانلود بازی متروی استالین دوبله فارسی (The Stalin Subway) برای کامپیوتر

The Stalin Subway – متروی استالین نسخه فارسی (شناخته شده: Metro-2) یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط G5 Software توسعه و توسط Buka Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی به همراه گیم های دیگر مانند You Are Empty و Metro 2033 در اطراف متروی مسکو تنظیم شده اند. اتفاقی در مسکو سال 1952 برای جماهیر شوروی و در زمان جوزف استالین که 30 سال در قدرت بوده می افتد.


ادامه مطلب

دانلود بازی عملیات رمز سالاری دوبله فارسی 

Operation Matriarchy یک بازی سرگرم کننده در اواسط قرن 24 میباشد که آغاز داستان آن با انتشار یک ویروس ناشناخته انجام خواهد شد و این ویروس سبب نابودی تمدن ولیان شده است. این ویروس بدلیل دارا بودن نوعی مواد جهش یافته تنها روی زنان تاثیر گذار است و آنها را تبدیل به یک ماشین کشتار میکند و این مورد سبب از بین رفتن انسان و مردان بسیاری در سطح زمین شده است. به نوعی که کنترل خودشان را نیز از دست داده و در برخی اوقات به هم نوعان خود نیز رحم نمیکنند. بدن آنها بدلیل سازگار شدن با ویروس توانسته به یک سایبرنتیک زیستی تبدیل شود که نه تنها سبب تقویت آنها شده است بلکه در برابر گلوله نیز مقاومتر شده اند.


ادامه مطلب

دانلود بازی ارتش مقاومت دوبله فارسی برای کامپیوتر

Battlestrike Force of Resistance قسمت بعدی یک شوتر معروف (Mortyr) است که توسعه آن در طول سالها به عهده تیم هایی مانند Corwin Software Studios و Mirage Interactive بود. سپتامبر 1943 است، ارتش های رایش سوم عملا تمام قلمرو اروپا را اشغال کردند. وسعت سرزمین های اشغالی نازی ها از برست (شهری در حاشیه غربی اروپا) تا نزدیکی و حومه استالینگراد گسترش یافت. گروهای مقاومت مختلفی در مناطق اشغال شده اروپا در حال فعالیت هستند. با استفاده از تاکتیک های غافلگیرانه (پارتیزانی) و پشتیبانی مردم محلی، آنها به طور موثر با دشمنان کاملا مجهز و آموزش دیده مقابله می کنند.


ادامه مطلب

دانلود بازی جوجه کوچولو 2 دوبله فارسی 

Ace in Action بر اساس فیلم ابرقهرمانی پخش شده در خود کارتون Chicken Little از شرکت دیزنی ساخته شده است. بازی Disney’s Chicken Little Ace in Action شامل شخصیت های Ace، Abby، Runt و Mr. Fish در جنگ با Foxy Loxy، Goosey Loosey و سرباز هایشان می باشد. این بازی در سبک شوتر سوم شخص ساخته شده و در طول بازی در چهار دنیای مختلف (پلوتون، زحل، مریخ و ماه) به مبارزه پرداخته و به انجام ماموریت های هر سیاره می پردازیم. هر ماموریت توسط یکی از سه شخصیت اصلی انجام می شود. ماموریت های شخصیت Ace بر روی زمین و با پای پیاده انجام می شوند، در حالی که ماموریت های Runt سوار بر تانک رخ داده و ماموریت های مربوط به Abby سوار بر هاور شیپ گذرانده می شوند.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی نشان لیاقت دوبله فارسی برای کامپیوتر

The Mark – نشان لیاقت نسخه فارسی یک بازی اکشن شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط T7 Games توسعه و توسط Akella در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گروهی از تروریست های متعصب از فرزند میلیونر روسی یک کلاهک هسته ای خریده اند و قصد دارند یکی از بزرگترین شهرهای اروپا را، لندن را منفجر کنند.


ادامه مطلب

دانلود بازی جهنم در ویتنام دوبله فارسی The Hell in Vietnam برای کامپیوتر

The Hell in Vietnam – جهنم در ویتنام نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به عنوان یک سرباز آمریکایی با در هشت ماموریت غیرمرتبط با اهداف مختلف مانند: از بین بردن ایستگاه رادیویی یا استخراج از جاده بپردازید.


ادامه مطلب

دانلود بازی جنگاوران ویتنام دوبله فارسی برای کامپیوتر

Elite Warriors Vietnam – نیروهای نخبه: ویتنام نسخه فارسی یک بازی رایانه تیراندازی اول و سوم شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Bold Games در سال 2005 برای کامپیوتر منتشر شد. گیم بر اساس عملیات ویژه Black Ops در طول جنگ ویتنام شبیه سازی شده است.


ادامه مطلب

دانلود هم رزمان: راه تپه شماره 30 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Brothers in Arms Road to Hill 30 – برادران در جنگ راه تپه شماره 30 نسخه فارسی یک بازی اکشن تاکتیکی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Gearbox Software توسعه و توسط Ubisoft در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Brothers in Arms بوده که وقایع واقعی جنگ نسبت به سایر گیم های مربوط به WWII به نمایش گذاشته و حالا شما در نقش قهرمان داستان مت بیکر فرماندهی لشکر 101 هوابرد آمریکا را به عهده دارید.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی Sniper: Path of Vengeance – تک تیرانداز: راه انتقام

Sniper: Path of Vengeance یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط Mirage Interactive توسعه و توسط XICAT Interactive در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان روایت دهه 1980 مافیاها می باشد. برای دانلود بازی و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

جدیدا اعضای اصلی خانواده مافیا بر اثر یک اتفاق می میرد، و در حال حاضر بین اعضا در انتخاب سرتیم مشکل و اختلافاتی افتاده است، شما در نقش دومینیک استخدام می شوید تا اشخاص مخالف را از بین ببرید، اما مثل اینکه اتفاقاتی می افتد و هدف تغییر می کند، یادتان باشد شما یک شکارچی هستید ، مواظب باشید که شکار نشوید. گیم پلی بازی از گرافیک خوب و بالایی برخوردار نبوده ولی خوب داستان دلنشینی را طی می کند.


ادامه مطلب

دانلود بازی سقوط خلبان پشت خطوط دشمن دوبله فارسی

بازی اکشن با عناصر نقش آفرینی، که همچنین در آن عناصری از مخفی کاری پیدا می شود. بر اساس داستانهای الهام بخش بقاء خلبانان آمریکایی که در طول جنگ جهانی دوم در اروپای اشغالی سقوط کرده بودند، این بازی اکشن ماجراجویی شرایط بیل فوستر، خلبان نیروی هوایی آمریکا را که در زمستان 1944 آلمان تنها و سرگردان شده بود را روایت می‌کند. Bill باید در برابر خطر عناصر طبیعی و نیروهای نخبه آلمانی جان سالم بدر برد و تنها پس از رسیدن به مرز سوئیس، زنده ماندن او تضمین می شود


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی تاریک ترین روزها دوبله فارسی برای کامپیوتر

Darkest of Days یک بازی تیرانداز اول شخص است که کاربر و مربی او یعنی دکستر وارد دوره های مختلف زمانی می شوند که برای رسیدن به اهداف خود حاضرند دست به هر اقدامی بزنند حتی تا زمان تخریب پومپی از اهداف خود دست برندارند. آنها در طول سفر خود را نه تنها با لباس مناسب بلکه با اسلحه هایی که برای این دوره مناسب هستند مشاهده میکنند. تنها در صورتی که اوضاع بسیار ناامید کننده باشد میتوانید از موشک انداز یا یک تفنگ تهاجمی با تکنولوژی بالا استفاده کنید. این بازی اکشن در مورد نبرد و درگیری قدیمی شما با دشمنانی است که اکنون تجهیز شده اند و اگر مقابل آنها حضور پیدا نکنید سبب شکست و تسخیر مناطقی از سرزمین های شما خواهد شد.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی هری پاتر 1 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Harry Potter and the Philosopher’s Stone – هری پاتر و سنگ جادو نسخه فارسی همچنین شناخته شده (Harry Potter and the Sorcerer’s Stone) یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر رمان J.K Rowling’s و فیلمی به همین نام می باشد که توسط KnowWonder توسعه و توسط Electronic Arts در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Harry Potter و بازیکنان به مدرسه جادوگری هاگوارتز، جایی آنها همه اسرار سحر و جادو مانند بازی کوییدیچ (پرواز با جارو)، راه حل های مختلف برای حل معما و ماموریت ها را می آموزند.


ادامه مطلب

دانلود بازی Chicago 1930 برای کامپیوتر

Chicago 1930 بازی کلاسیک و محبوبی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2003 توسط Spellbound Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مافیای ایتالیایی ، کنترل شهرستان ها را به دست گرفته و بر بسیاری از مناطق حکمرانی می کنند. شیکاگو 1930 نام یک بازی گنگستری و مافیایی است که شما را با جرم و جنایت در قلب شیکاگو آشنا می کند. در این بازی شما 2 انتخاب مختلف دارید. در حالت اول می توانید با قرارگیری در نقش یکی از اعضای مافیای بد ، به عنوان یک گنگستر نقش آفرینی کرده و به دنبال شهرت در شیکاگو برای خود باشید.

در دیگر سوی شما می توانید با نقش آفرینی در قالب یک افسر پلیس و آشنا به قانون ، در برابر فعالیت های مافیایی ایستادگی کنید. هردو طرف شرکت کننده در این بازی دارای توانایی های یکسان و تقریبا مناسب هستند ، اما مهارت های پلیسی به گونه ای نیست که به سادگی بتوانید فعالیت های مافیا را خنثی سازید. اگر شما به عضویت هر طرف از این بازی دربیایید ، تیمی 5 نفره برای به پایان رساندن مراحل تشکیل خواهید داد و از مهارت های منحصر به فرد آنان بهرمند خواهید شد


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی خط دید: ویتنام دوبله فارسی – Line of Sight Vietnam برای کامپیوتر

Line of Sight Vietnam – خط دید: ویتنام نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Atari در سال 2003 برای کامپیوتر منتشر شد. شما کنترل سرباز کریس اگان یکی از بهترین تک تیرانداز های نیروی ویژه ارتش آمریکا است را به عهده دارید. در طول جنگ ویتنام باید 12 ماموریت تک نفره که هر کدام اهداف مختلفی دارند را پشت سر بگذارید.


ادامه مطلب

دانلود بازی تاریکی درون در تعقیب نفرت نولدر دوبله فارسی 

در بازی Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder بازیکن باید نقش Howard E. Loreid، یک افسر پلیس که در شهر کوچکی به نام Wellsmoth خدمت می کند را بر عهده بگیرد. Loreid اخیرا برای حل پرونده یک شخص گمشده انتخاب شده است. در کنار کار های روزمره خود، باید به دنبال یک کاراگاه خصوصی معروف به نام Loath Nolder بگردیم. آخرین پرونده Nolder، پرونده قتل یک شخص ثروتمند اهل Clark Field که در کاهای مخفیانه ای دست داشت، زندگی او را برای همیشه تغییر داد. بعد از آن پرونده از کار خود کنار کشید و برای پنج سال به آفریقا و اقیانوسیه سفر کرد. پس از بازگشت، مظنون به قتل شد. اگرچه بخاطر وضعیت سلامت جسمانی اش در بیمارستان بستری بود و با اینکه تحت نظارت بود اما باز هم موفق به فرار از آنجا شد. اکنون وظیفه Loreid پیدا کردن این شخصیت می باشد.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی بحران دایناسورها 2 دوبله فارسی (Dino Crisis 2) برای کامپیوتر

تحقیقات در مورد انرژی سوم اسرار آمیز به طور مخفیانه ادامه دارد، اما یک جزیره کامل با تسهیلات انجام این تحقیق و یک شهر همسایه ناپدید شده اند و به دوران دایناسورها بازگشتند. یک واحد نظامی برای نجات بازماندگان و بازیابی داده های تحقیق به گذشته اعزام شده، اما تقریباً همه سربازان توسط دایناسورها قتل عام می شوند. شما کنترل رجینا و دیلن را در دست می گیرید که موفق شدند از این سرنوشت فرار کنند. اکنون باید بازماندگان را پیدا کرده، داده ها را بازیابی کنید و به زمان خود بازگردید.


ادامه مطلب

3 دوبله متفاوت

دانلود بازی ترس سرد دوبله فارسی (Cold Fear) برای کامپیوتر

Cold Fear – وحشت سرد نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص مبتنی بر ترس و بقا می باشد که توسط Darkworks توسعه و توسط Ubisoft در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان نقش تام هانس، یک افسر گارد ساحلی آمریکا می باشد وظیفه دارد تا یک کشتی شکار نهنگ که درخواست کمک کرده بود را بررسی کند. با وارد شدن به کشتی پلیر هیچ خدمه را پیدا نکرده و گسترش داستان Tom Hansen با موجودات عجیب و غریبی روبرو می شود که ظاهرا کلا کشتی را تصرف کرده اند.


ادامه مطلب

در بازی Indiana Jones and the Emperor’s Tomb شما در نقش ایندیانا جونز به سال ۱۹۳۵ در چین سفر می کنید تا از افتادن شی قدرتمندی به دستان افراد شرور جلوگیری نمایید. این ماجراجویی چرخشی در سراسر دنیا شما را در برابر نازی های پلید و دنیای زیرمینی آسیا قرار می دهد. برای اجتناب از خطرهای مقبره امپراطور به چیزی بیش از یک شلاق و تفنگچه مورد اطمینان نیاز خواهید داشت!


ادامه مطلب

دانلود بازی رزیدنت ایول 4 دوبله فارسی (Resident Evil 4) برای کامپیوتر

Resident Evil 4 – رزیدنت اویل 4 دوبله فارسی یک بازی ویدیویی شوتر سوم شخص ترسناک ، بقا است که توسط Ubisoft ساخته شده و توسط Capcom منتشر شده است. چهارمین قسمت مهم از سری Resident Evil ، در اصل برای GameCube در سال 2005 منتشر شد. بازیکنان نماینده ویژه دولت ایالات متحده ، لئون اس کندی را کنترل می کنند ، که برای نجات دختر رئیس جمهور ایالات متحده اشلی گراهام ، که توسط یک فرقه ربوده شده است ، به ماموریت فرستاده می شود. در بخش روستایی اروپا ، لئون با انبوهی از روستاییان آلوده به انگل کنترل کننده ذهن مبارزه می کند و دوباره با جاسوس آدا وونگ متحد می شود. توسعه PlayStation 2 در سال 1999 آغاز شد. چهار نسخه پیشنهادی کنار گذاشته شدند. اولین تلاش توسط Hideki Kamiya پس از تهیه کننده Shinji Mikami انجام شد. با دور شدن از زاویه دوربین ثابت و کندتر شدن گیم پلی ترسناک بقا از قسمت های قبلی ، تیم بر توسعه اکشن تیراندازی پویاتر تمرکز کرده است.


ادامه مطلب

3 دوبله متفاوت

دانلود بازی کابوس 22 – Kabus 22 برای کامپیوتر

Kabus 22 – کابوس 22 یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبتنی بر بازی های ترس و وحشت می باشد که توسط Motion Blur توسعه و توسط Vestel در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی در Kadıköy تنظیم و کنترل سه شخصیت به نام های Demir، Ebru و Inzar را به عهده و باید در آینده ای متناوب با موجودی به نام مادونس مبارزه کنید. سال 2000 بیشتر مردم در خدمت یک فرقه اسرار آمیز و توسط شخصی تسخیر شده اند.


ادامه مطلب

داستان بازی حول داستان فیلم جریان دارد و توسط دو نفر از نویسنگان مرول یعنی Garth Ennis and Jimmy Palmiotti نوشته شده است. گیم پلی بازی تلفیقی از  مبارزات و درگیری ها و حرکات موتور سیکلت است. از ویژگی های بازی میتوان به مبارزات سریع و حرکات کمبو در برابر دشمنان متعدد و استفاده از دو سلاح مخصوص Ghost Rider یعنی hellfire chain  و hellfire shotgun اشاره کرد و همچنین حرکات سرشار از آدرنالین با موتور و پرش و استفاده از زنجیر آتشین در مقابله با دشمنان .


ادامه مطلب

دانلود Marine Heavy Gunner Vietnam برای کامپیوتر

Marine Heavy Gunner Vietnam – تفنگدار دریایی: ویتنام یک بازی رایانه ای اکشن تیراندازی شخص اول متنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط Brainbox Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه از سری بازی های Marine می باشد و شما به نقش یک تفنگدار آمریکایی هستند که باید یکسری از زندانیان را آزاد کند.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

Evil Dead نام یکی از فیلمهای ترسناک و محبوب سال ۱۹۸۷ است که یکی از بهترین فیلمها در ژانر خود محسوب میشود که با امکانات آن زمان به خوبی توانسته بود بدون جلوه های ویژه مدرن, به خوبی حس ترس را به بیننده القا کند .بازی Evil Dead: Regeneration نام یکی از بازیهای ترسناک و ماجراجویی است که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی قدرتمند THQ از روی این فیلم ساخته شد تا بازیباز را در حال و هوای فیلم فرو ببرید و او را در نقش Ash قرار دهد . بازی شما را در نقش فردی با نام Ash قرار میدهد که در محله ای گرفتار شده که باز کردن یک کتاب و آزمایشات اشتباه بر روی آن باعث به وجود آمدن اتفاقات هولناکی میشود که همه چیز را به هم میریزد و شما با یک اسلحه کمری بازی را در حالی آغاز میکنید که فضای مرده و ترسناک همه جا را فرا گرفته است .


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی 25 روز زندگی دوبله فارسی برای کامپیوتر

25 to Life – بیست و پنج روز زندگی یک بازی رایانه ای تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی های گانگستری می باشد که توسط Avalanche Software توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2006 برای کامپیوتر منتشر شد. بازی 25 روز زندگی در یک محیط مدرن بوده و به بازیکن این اجازه را می دهد تا در زمان های مختلف در نقش پلیس یا گانگستر بازی کند.


ادامه مطلب

بازی کامپیوتر The Incredibles Rise of the Underminer شگفت انگیزان یکی از سری بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Heavy Iron Studios طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی THQ به بازار عرضه گردید . بازی عینا بر اساس داستان و فیلمنامه انیمیشنی با همین نام ساخته شده است . شگفت انگیزان محصول سال ۲۰۰۴ میلادی است که , یکی از جذاب ترین انیمیشن های تولید شده در زمان خود محسوب می شد . داستانی هیجان انگیز و تخیلی که نقش اول آن مردی چاق و شکم گنده است که به دلیل شکایت های فراوانی که از او شده است دیگر کار کمک به دیگران را منار گذاشته و به یک کارمند معمولی تبدیل شده است .

 

گاهی تبهکاران خرده پا را ادب می کند اما دیگر نمی تواند به مانند جوانی خود پرتحرک و جنب و جوش باشد . البته دیگر اعضای خانواده اش به سبب ارثی که برده اند هرکدام دارای ویژگی ها و قدرت های منحصر به فرد هستند . اما داستان به همین جا ختم نمی شود چرا که روزی باب با دریافت یک نامه محرمانه مامور می شود تا به جزیره ای دور افتاده سفر کند و به مبارزه با جنایتکاران مشغول شود . خانواده باب که استثنایی هستند کمک می کنند تا باب به مبارزاتش بپردازد و در طول این مبارزات حوادثی رخ می دهد که تماشای آن ها خالی از لطف نیست . بازی دارای شخصیت های مختلف و بامزه ای از جمله Mr. Incredible و Frozone است که این بار با دشمن جدیدی به نام Underminer باید مبارزه کنند و او را شکست دهند 


ادامه مطلب

دانلود Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی برای PC

Call of Duty 4 Modern Warfare – ندای وظیفه 4: جنگ های مدرن یک بازی تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ مدرن که توسط Infinity Ward توسعه و توسط Activision در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری بازی های Call of Duty می باشد که با جنگ جهانی دوم کاملا فاصله گرفته است. داستان گیم از شخصی به نام خالد ال اسد شروع می شود که به رئیس جمهور را به قتل می رساند و ویدیویی را انتشار می دهد، با انتشار این فیلم ترسی دنیا را فرا می گیرد.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی اعترافات یک قاتل دوبله فارسی برای کامپیوتر

Made Man یا مید من (دوبله فارسی) یک بازی اکشن سوم شخصی ماجراجویی مبتی بر داستان های مافیایی می باشد که توسط Silverback Entertainment توسعه و توسط Mastertronic در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی در جهان زیرین جنایت سازمان یافته مافیا در شهر نیویورک جریان داشته و توسط نویسنده جنایی، دیوید فیشر نوشته شده است. بازیکن نقش جوی ورولا (Joey Verola) یک کهنه سرباز را بر عهده گرفته، زیرا او یکی از افرادی مافیایی بوده که برای سازمان های جنایی مافیایی فعالیت می کرده و حالا تبدیل به یک انسان خود ساخته شده و در هر لحظه به فکر کشتار و انتقام می باشد.


ادامه مطلب

با 3 دوبله متفاوت

دانلود Death to Spies 1 دوبله فارسی مرگ بر جاسوسان برای کامپیوتر

Death to Spies 1 – مرگ بر جاسوسان 1 یک بازی تیرانداز شخص سوم مخفی کاری مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Haggard Games توسعه و توسط 1C Company در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Death to Spies می باشد و داستان آن مربوط به کاپیتان سمیون استروگوف کارمند آژانس اطلاعاتی شوروی می باشد.


ادامه مطلب