دانلود رایگان فارسی ساز کامل بازی The Witcher 3 Wild Hunt   1.75 

مهم‌ترین جنبه بازی ویچر ۳ که آن را به یک شاهکار تبدیل کرده، روایت داستانی پرعمق و متفاوتش است که طی آن بازیکن کاملاً درگیر دغدغه‌های کاراکترها می‌شود. تمامی شخصیت‌های اصلی و فرعی صداگذاری خوبی شده‌اند و شخصیتی عمیق دارند. داستان پس‌زمینه هر کاراکتر تعامل شما با او را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر شاخه‌ای بودن داستان بازی و اهمیت تصمیم‌های بازیکن در روند روایتش بوده که عناصر نقش‌آفرینی The Witcher 3 Wild Hunt را قدرتمندتر کرده است. بسیاری از تصمیم‌های شما در قالب کاراکتر Geralt عواقب مهمی دارند و گاهی سرنوشت یک فرد را به‌طور کامل عوض خواهند کرد. مجموعه‌ای از این تصمیم‌ها و انتخاب‌ها در لحظات انتهایی داستان، پایان بازی را رقم خواهند زد. پایان‌های متفاوتی برای بازی ویچر ۳ وجود داشته که برخی از آن‌ها بسیار تاریک و غم‌انگیز هستند. بازیکن باید بداند که در این بازی، هر تصمیم اشتباه ممکن است عاقبتی شوم برای کاراکترهای موردعلاقه‌اش داشته باشد.


ادامه مطلب

دانلود رایگان فارسی ساز بازی Resident Evil 7 بصورت کامل

خط داستانی بازی Resident Evil 7 داستان خانواده‌ای به نام Bakers را روایت می‌کند که در نگاه اول به نظر می‌رسد از اختلالات شدید روانی رنج می‌برند اما قطعا موضوع از این‌ها بسیار پیچیده‌تر است. شخصیت اصلی بازی که Ethan نام دارد در عمارت قدیمی Bakerها در جست و جوی همسر خود Mia خواهد بود که تا این لحظه نه دلیل ناپدید شدن Mia و نه ربط او به این خانواده عجیب مشخص نشده است. تمامی شخصیت های این خانواده کاملا متناسب با محیط دیوانه وار عمارت و جو بازی است.


ادامه مطلب

دانلود رایگان فارسی ساز کامل بازی The Walking Dead هر چهار فصل

داستان فصل اول بازی The Walking Dead روایتگر زندگی دو شخص به نام‌های لی و سلمنتین است، این دو پس از پیدا کردن یک دیگر در یک کلبه متروکه همراه با یک دیگر برای حفظ بقائشان تلاش می‌کنند، اما پس از مدتی رابطه بین این دو بسیار فراتر از این حرف‌ها می‌شود و به نوعی تبدیل به خانواده یک دیگر می‌شوند. داستان بازی انتخاب‌های گسترده‌ای دارد. می‌توانید نحوه‌ی برخوردتان با هرکسی را تعیین کنید و اگر غریبه‌ای دیدید به کمک او بپردازید. سیستم انتخاب در بازی بسیار حساس واقع شده است، به این منظور که تک‌تک انتخاب‌هایتان در روند بازی می‌توانند به کشته شدن یک نفر خاتمه پیدا کنند.


ادامه مطلب