دانلود بازی Penumbra Black Plague دوبله فارسی

همانند بسیاری از کابوس های خوب , Philip مادر فوت شده ی خود را مانند یک شخص زنده می بیند . او در روز تشییع جنازه فقدان بسیاری را تحمل کرد . تا زمانی که او نامه ای از یک مرد مرده دریافت می کند . پدر فیلیپ قبل از اینکه او به دنیا بیاید خانواده را رها کرد همه گما می کردند که او مرده است حالا او از مرگ برگشته و سعی داشت تا دلایل خود را بیان کند . دری که روبه زندگی برای پدر او باز شده بود سوالات بیشتری برای او به وجود آورده و تمام سوالات او را به سمت Greenland راهنمایی می کند . فیلیپ سرنخ ها را دنبال می کند این تمام چیزی است که برای او باقی مانده . تنها نقطه ای از انسانیت در وجود او در نامه ی پدرش خلاصه می گردد . او در تلاش است تا با کنار گذاشتن بخشی از انسانیتش ترس را از بین ببرد . گیم پلی بازی Penumbra دارای پازل های معمایی و محیطی اسرارآمیز می باشد .


ادامه مطلب

بازی«شیطنت‌های علیمردان خان» نام یک بازی کامپیوتری در سبک ماجراجویی است که توسط شرکت «رسانا شکوه کویر» طراحی و ساخته شده است. این بازی برگرفته از ماجرایی کلاسیک از ادبیات فولکلور ایرانی است که سعی دارد با ایجاد فضایی شاد و جذاب برای کودکان و بزرگسالان ضمن روایت داستان جذاب شیطنت‌ها و شوخی‌های یک کودک ایرانی، مفاهیم آموزشی و روان‌شناختی را هم در روند تحول مثبت شخصیت اصلی داستان مطرح کند. استفاده از محیط‌های ایرانی، وفاداری به داستان‌های قدیمی و خاطره‌انگیز و موزیکال بودن بازی از ویژگی‌های بارز این بازی محسوب می‌شود. این بازی روند داستانی جذابی دارد و برای کودکان هم یک بازی ساده و دوست داشتنی خواهد بود. بازی کامپیوتری شیطنت‌های علیمردان خان برای افراد بالای 12 سال طراحی شده و توسط موسسه‌ی «عصر بازی» در قالب 1 حلقه دی‌وی‌دی منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.


ادامه مطلب

دانلود بازی ایرانی گروگان

یک بازی ایرانی که شما را به دوران جبهه و جنگ میبرد و هیجان سرکوب سازی پایگاه های صدام حسین کافر که یک تجربه شیرین برای تمامی مردم ایران و جهان است.این بازی توسط دو کمپانی Asre Bazi Modern و XP Games خارج ساخته و پرداخته شده و تجربه یک تیراندازی و هدف گیری واقعی را به همراه دارد به نیروهای دشمن و این بازی دارای Map بزرگ و قابلیت آفلاین بوده.


ادامه مطلب

دانلود بازی ایرانی حمله به اردوگاه

بازی حمله به اردوگاه با صداهای فارسی = جذابیت دوچندان برای علاقه مندان سبک اکشن!

بازی ایرانی حمله به اردوگاه یک بازی اکشن جذاب است که در سال 1389 توسط شرکت عصر بازی مدل سازی شد و برای ویندوز عرضه شد.


ادامه مطلب

دانلود بازی ایرانی عملیات انهدام: عقرب سیاه

عملیّات انهدام یک بازی رایانه‌ای سه‌بُعدی تک‌نفره است که عملیّات والفجر 8 را شبیه‌سازی کرده و شما را با حال و هوای آن دوران آشنا می‌سازد، به گونه‌ای که شما در نقش رزمنده‌ای به نام «کمیل» می‌باشید که قرار است به عنوان یکی از هزاران رزمنده شرکت‌کننده در عملیّات به انجام فعّالیّت‌های مختلف نظامی بپردازد تا بتواند یک پیروزی بزرگ را نصیب فرمانده اش کند.
این بازی دارای 5 مرحله است که از ابتدایی‌ترین مرحله عملیّات که همان شناسایی منطقه و استقرار نیروهاست آغاز می‌شود و در شب حماسه از رودخانه اروند می‌گذرد و خود را به ساحل عراق می‌رساند. اینجاست که نبردها آغاز می‌شود و …
این بازی توسّط گروه نرم‌افزاری بنیسی با حمایت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های جنگ استان قم در طول 18 ماه تهیّه و تولید شده است و در طی این زمان، کارشناسی‌های فراوان بر روی آن انجام شده و بازی از دیدگاه‌های مختلف تحقیقاتی، فیلم‌نامه‌نویسی، نظامی، گرافیکی، هوش مصنوعی، صوتی، و… مورد بررسی‌های بسیار قرار گرفته است.


ادامه مطلب

دانلود بازی ایرانی چهره شیطانی The Face of Evil

زندگی دکتر هومن تدبیری، بعد از ورشکستگی و اخراج از کار روز به روز بیشتر سمت فروپاشی می رود. حالا و بعد از اینکه همسرش هم او را ترک کرده، شب هایش را در انزوا و تنهایی می گذراند و فکر هایی ویرانگر و تاریک، گذر زمان را برایش به جهنمی تمام نشدنی تبدیل کرده. یک شب، اتفاقی عجیب و غیر منتظره برایش می افتد، اتفاقی که مسیر زندگی اش را برای همیشه تغییر می دهد. او فرصتی می یابد تا به تاریک ترین گوشه های ذهنش برود، و چیزهایی را به یاد آورد که از فرط وحشتناکی، تصمیم به فراموشی شان گرفته.

بازی چهره ی شیطانی، با روایتی روانشناسانه فرآیند تغییر و تحول شخصیت یک مرد را نشان می دهد، و با تصویر کردن دنیای ذهن او، بازیکن را وارد خصوصی ترین فضای یک شخصیت می کند. یک بازی اول شخص در سبک ماجراجویی که بازیکن در طی آن با عبور از معماهای مختلف و یافتن قطعات گمشده ی ذهن شخصیت اصلی، به تلخ ترین راز او پی می برد.


ادامه مطلب

دانلود بازی ایرانی عصر پهلوانان رویین تنی

روزگاران قدیم در دیار سیستان شهری بود به نام زابل که مهد علم و ادب و هنر در آن روزگاران بود. در شهر زابل حاکمی خردمند و درستکار به نام پیشداد حکومت می کرد که صلح و آرامش را برای مردم شهر به ارمغان آورده بود. پیشداد پسری داشت به نام آتار، شاهزاده ای جوان و باهوش که خرد پدر را به ارث برده و در زورآوری و مردانگی نیز سرآمد پهلوانان عصر خود بود.

چند روزی که پیشداد و آتار شهر را به قصد شکار ترک کرده بودند، ناگاه لشگری از دیوان از کوهها سرازیر شده و زابل را به آتش و خون کشیدند. فرمانده نگهبانان شهر، پیکی را به سوی پیشداد گسیل داشت تا وی را از این ماجرا با خبر سازد. پیشداد به محض شنیدن خبر به همراه آتار به شهر بازمی گردد ......


ادامه مطلب

دانلود بازی ایرانی لطفعلی خان زند | Quest of Persia: Lotfali Khan Zand

بازی "لطفعلی خان زند" یک بازی اکشن شمشیربازی، با حرکات و شمشیرهای متنوع می باشد.

داستان بازی از خیانت ابراهیم خان کلانتر به لطفعلی خان آغاز شده و با حمله لطفعلی خان به قلعه مستحکم زرقان و تصرف آن ادامه می یابد. در نهایت بازی در ابتدای داستان بازی "انتقام قاجار" پایان می پذیرد


ادامه مطلب

بازی کواست آف پرشیا: پایان معصومیت

 اولین بازی از این مجموعه است که در سپتامبر ۲۰۰۵ مطابق با مهر سال ۱۳۶۴ خورشیدی در ایران عرضه شد. این بازی توسط استودیوی هنر های پویا توسعه و منتشر شده است.

داستان با حمله عراق از هوا، دریا و زمین به ایران آغاز می شود. آرشک که یک مهندس شاغل در پتروشیمی است، گرفتار حملات می شود و در حالی که کارخانه در حال خاکستر می شود، مجبور می شود از کارخانه فرار کند. او با لیلا که یک باستان شناس است که در صحرا کار می کند، ملاقات می کند. او در تلاش است تا به اسرار آثار باستانی ایرانی پی ببرد. آنها با هم باید با ارتش تهاجم عراق مبارزه کنند، در حالی که در تلاش برای حل معمای مکان های باستانی هستند. آرشک و لیلا نسخه ای خطی پیدا می کنند که اطلاعاتی در مورد اسرار محوطه های باستانی ایرانی در اختیار آنها قرار می دهد. سرنخی از جنگ معروف آقا محمدخان قاجار و لطفعلی خان زند به آنها می دهد.


ادامه مطلب