دانلود بازی دلتا فورس اکستریم 2 دوبله فارسی (Delta Force Xtreme 2)

بازی Delta Force Xtreme 2 بر خلاف نسخه پیشین خود یک قسمت کاملا جدید از سری بازی های Delta Force می باشد و دارای دو بخش داستانی و در هر کدام پنج مرحله مجزا می باشد و ماموریت اصلی در آنها تعقیب و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر به نام “موش صحرایی” توسط تیم Bravo است. برای مقابله با بیش از صد دشمن که در طول زمین های بزرگ پراکنده شده اند، بازیکن به 20 سلاح مدرن مختلف، از سلاح کمری گرفته تا رگبار و RPG دسترسی دارد. علاوه بر آنها می توانیم از انواع مختلف نارنجک برای کشتنشان استفاده کنیم. در ابتدای هر مرحله، بازیکن می تواند سلاح های خود را انتخاب کند و تنها زمانی که میمیرد قابلیت عوض کردن آنها را پیدا می کند.


ادامه مطلب

با 3 دوبله متفاوت

دانلود بازی نیروی ویژه فردای امن دوبله فارسی SAS Secure Tomorrow برای کامپیوتر

SAS Secure Tomorrow (ساس: آینده امن) نسخه دوبله فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که شما کنترل یک سرباز SAS انگلیس را به عهده دارید. تروریستی که توسط دوستان خود از یک زندان فوق امنیتی آزاد شده، دوباره در لندن ظاهر شده و در حال ویرانی می باشد. شما به عنوان بخشی از یک گروه سه نفره وظیفه ردیابی را به عهده داشته، البته هم تیمی های شما توسط رایانه کنترل می شود. بازی نیروی ویژه فردای امن دارای 12 سطح بوده که در مکان های مختلفی همچون یک زندان در حال شوروش، حمله شبانه به ساختمان اداری و پایگاه های زیر زمینی شراکت دارید.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی تحت تعقیب: سلاح های سرنوشت دوبله فارسی برای کامپیوتر

Wanted Weapons of Fate – تحت تعقیب سلاح های سرنوشت نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی تخیلی و فیلمی به همین نام می باشد که توسط Grin توسعه و توسط Warner Bros Interactive در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان پنج ساعت بعد از وقایع فیلم رخ می دهد، جایی که گیبسون عضوی از گروه برادران شده و راه خود را به عنوان قاتل ادامه می دهد. او در تلاش است که یک ماموریت جدید را ادامه و یک قدرت نامیرا را بدست آورد و سر انجام نیز به کشف حقیقت در مورد خانواده خود بپردازد.


ادامه مطلب

دانلود رایگان فارسی ساز بازی cyberpunk 2077 ورژن 1.3

بازی Cyberpunk 2077 در سبک ماجرایی و نقش‌آفرینی طراحی شده و زاویه دوربین اول‌شخص آن، حس و حال واقع‌گرایانه‌ای را به شما منتقل می‌کند. این بازی دنیایی وسیع و بزرگ را در قالب Night City در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌صورت جهان‌باز طراحی شده و می‌توانید آزادانه در آن گشت‌وگذار کنید و از مأموریت‌های اصلی و فرعی متعدد لذت ببرید. تنوع زیادی در زمینه وسایل نقلیه وجود دارد و مهم نیست دنبال موتورسیکلت باشید یا اتومبیل‌های آف رود و کلاسیک، تمامی این خودروها در بازی یافت می‌شوند. وجود وسایل نقلیه و سلاح‌های متنوع عمق گیم پلی را بیشتر کرده‌اند. نه‌تنها بخش اصلی و داستانی با جزییات بالایی مراحل را پیش روی شما قرار می‌دهد، بلکه بازی مملو از روایت‌های داستانی فرعی بوده که شما را با کاراکترهای دیگر آشنا می‌کند و تمامی آن‌ها می‌توانند به شکلی در مسیر داستان اصلی مؤثر واقع شوند و سرنوشت را برایتان تغییر دهند. این بازی دارای چندین پایان مختلف برای بخش داستانی بوده که ممکن است شیرین نباشند و لحظاتی تراژدی را برای شما خلق کنند.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی Sniper Art of Victory (هنر پیروزی تک تیرانداز) برای کامپیوتر

Sniper Art of Victory یک بازی تک تیرانداز تاکتیکی می باشد که توسط CI Games در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. خط داستانی بازی مربوط به جنگ جهانی دوم که نقش یک سرباز ارتش سرخ را بر عهده دارد که در روسیه و ایتالیا باید به عملیات بپردازد. در بازی اسنایپر: هنر پیروزی ماموریت هایی برای شما تدارک دیده اند که باید به موفقیت به پایان برسانید.


ادامه مطلب

دانلود Call of Duty 5 World at War (ندای وظیفه 5) برای PC

Call of Duty 5 World at War – ندای وظیفه 5: جهان در جنگ نسخه فارسی یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Treyarch توسعه و توسط Activision در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از بازی Call of Duty می باشد. در این نسخه مانند Call of Duty 1، Call of Duty 2، Call of Duty 3 به جنگ جهانی دوم بر می گردیم.


ادامه مطلب

دانلود بازی چابک دست دوبله فارسی Dead Man’s Hand برای کامپیوتر

Dead Man’s Hand – دست مرد مرده نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های وسترن (غرب وحشی) می باشد که توسط Human Head Studios توسعه و توسط Atari در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. التجون یک اعضای قدیمی گروه Nine بوده و به دلیل خیانت او را از گروه بیرون انداخته و رهبر گروه به او شلیک می کند تا بمیرد.


ادامه مطلب

دانلود بازی متروی استالین دوبله فارسی (The Stalin Subway) برای کامپیوتر

The Stalin Subway – متروی استالین نسخه فارسی (شناخته شده: Metro-2) یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط G5 Software توسعه و توسط Buka Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی به همراه گیم های دیگر مانند You Are Empty و Metro 2033 در اطراف متروی مسکو تنظیم شده اند. اتفاقی در مسکو سال 1952 برای جماهیر شوروی و در زمان جوزف استالین که 30 سال در قدرت بوده می افتد.


ادامه مطلب

دانلود بازی عملیات رمز سالاری دوبله فارسی 

Operation Matriarchy یک بازی سرگرم کننده در اواسط قرن 24 میباشد که آغاز داستان آن با انتشار یک ویروس ناشناخته انجام خواهد شد و این ویروس سبب نابودی تمدن ولیان شده است. این ویروس بدلیل دارا بودن نوعی مواد جهش یافته تنها روی زنان تاثیر گذار است و آنها را تبدیل به یک ماشین کشتار میکند و این مورد سبب از بین رفتن انسان و مردان بسیاری در سطح زمین شده است. به نوعی که کنترل خودشان را نیز از دست داده و در برخی اوقات به هم نوعان خود نیز رحم نمیکنند. بدن آنها بدلیل سازگار شدن با ویروس توانسته به یک سایبرنتیک زیستی تبدیل شود که نه تنها سبب تقویت آنها شده است بلکه در برابر گلوله نیز مقاومتر شده اند.


ادامه مطلب

دانلود بازی ارتش مقاومت دوبله فارسی برای کامپیوتر

Battlestrike Force of Resistance قسمت بعدی یک شوتر معروف (Mortyr) است که توسعه آن در طول سالها به عهده تیم هایی مانند Corwin Software Studios و Mirage Interactive بود. سپتامبر 1943 است، ارتش های رایش سوم عملا تمام قلمرو اروپا را اشغال کردند. وسعت سرزمین های اشغالی نازی ها از برست (شهری در حاشیه غربی اروپا) تا نزدیکی و حومه استالینگراد گسترش یافت. گروهای مقاومت مختلفی در مناطق اشغال شده اروپا در حال فعالیت هستند. با استفاده از تاکتیک های غافلگیرانه (پارتیزانی) و پشتیبانی مردم محلی، آنها به طور موثر با دشمنان کاملا مجهز و آموزش دیده مقابله می کنند.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی نشان لیاقت دوبله فارسی برای کامپیوتر

The Mark – نشان لیاقت نسخه فارسی یک بازی اکشن شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط T7 Games توسعه و توسط Akella در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گروهی از تروریست های متعصب از فرزند میلیونر روسی یک کلاهک هسته ای خریده اند و قصد دارند یکی از بزرگترین شهرهای اروپا را، لندن را منفجر کنند.


ادامه مطلب

دانلود بازی جهنم در ویتنام دوبله فارسی The Hell in Vietnam برای کامپیوتر

The Hell in Vietnam – جهنم در ویتنام نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به عنوان یک سرباز آمریکایی با در هشت ماموریت غیرمرتبط با اهداف مختلف مانند: از بین بردن ایستگاه رادیویی یا استخراج از جاده بپردازید.


ادامه مطلب

دانلود بازی جنگاوران ویتنام دوبله فارسی برای کامپیوتر

Elite Warriors Vietnam – نیروهای نخبه: ویتنام نسخه فارسی یک بازی رایانه تیراندازی اول و سوم شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Bold Games در سال 2005 برای کامپیوتر منتشر شد. گیم بر اساس عملیات ویژه Black Ops در طول جنگ ویتنام شبیه سازی شده است.


ادامه مطلب

دانلود هم رزمان: راه تپه شماره 30 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Brothers in Arms Road to Hill 30 – برادران در جنگ راه تپه شماره 30 نسخه فارسی یک بازی اکشن تاکتیکی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Gearbox Software توسعه و توسط Ubisoft در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Brothers in Arms بوده که وقایع واقعی جنگ نسبت به سایر گیم های مربوط به WWII به نمایش گذاشته و حالا شما در نقش قهرمان داستان مت بیکر فرماندهی لشکر 101 هوابرد آمریکا را به عهده دارید.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی Sniper: Path of Vengeance – تک تیرانداز: راه انتقام

Sniper: Path of Vengeance یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط Mirage Interactive توسعه و توسط XICAT Interactive در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان روایت دهه 1980 مافیاها می باشد. برای دانلود بازی و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

جدیدا اعضای اصلی خانواده مافیا بر اثر یک اتفاق می میرد، و در حال حاضر بین اعضا در انتخاب سرتیم مشکل و اختلافاتی افتاده است، شما در نقش دومینیک استخدام می شوید تا اشخاص مخالف را از بین ببرید، اما مثل اینکه اتفاقاتی می افتد و هدف تغییر می کند، یادتان باشد شما یک شکارچی هستید ، مواظب باشید که شکار نشوید. گیم پلی بازی از گرافیک خوب و بالایی برخوردار نبوده ولی خوب داستان دلنشینی را طی می کند.


ادامه مطلب

دانلود بازی سقوط خلبان پشت خطوط دشمن دوبله فارسی

بازی اکشن با عناصر نقش آفرینی، که همچنین در آن عناصری از مخفی کاری پیدا می شود. بر اساس داستانهای الهام بخش بقاء خلبانان آمریکایی که در طول جنگ جهانی دوم در اروپای اشغالی سقوط کرده بودند، این بازی اکشن ماجراجویی شرایط بیل فوستر، خلبان نیروی هوایی آمریکا را که در زمستان 1944 آلمان تنها و سرگردان شده بود را روایت می‌کند. Bill باید در برابر خطر عناصر طبیعی و نیروهای نخبه آلمانی جان سالم بدر برد و تنها پس از رسیدن به مرز سوئیس، زنده ماندن او تضمین می شود


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی تاریک ترین روزها دوبله فارسی برای کامپیوتر

Darkest of Days یک بازی تیرانداز اول شخص است که کاربر و مربی او یعنی دکستر وارد دوره های مختلف زمانی می شوند که برای رسیدن به اهداف خود حاضرند دست به هر اقدامی بزنند حتی تا زمان تخریب پومپی از اهداف خود دست برندارند. آنها در طول سفر خود را نه تنها با لباس مناسب بلکه با اسلحه هایی که برای این دوره مناسب هستند مشاهده میکنند. تنها در صورتی که اوضاع بسیار ناامید کننده باشد میتوانید از موشک انداز یا یک تفنگ تهاجمی با تکنولوژی بالا استفاده کنید. این بازی اکشن در مورد نبرد و درگیری قدیمی شما با دشمنانی است که اکنون تجهیز شده اند و اگر مقابل آنها حضور پیدا نکنید سبب شکست و تسخیر مناطقی از سرزمین های شما خواهد شد.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی خط دید: ویتنام دوبله فارسی – Line of Sight Vietnam برای کامپیوتر

Line of Sight Vietnam – خط دید: ویتنام نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Atari در سال 2003 برای کامپیوتر منتشر شد. شما کنترل سرباز کریس اگان یکی از بهترین تک تیرانداز های نیروی ویژه ارتش آمریکا است را به عهده دارید. در طول جنگ ویتنام باید 12 ماموریت تک نفره که هر کدام اهداف مختلفی دارند را پشت سر بگذارید.


ادامه مطلب

دانلود بازی رزیدنت ایول 4 دوبله فارسی (Resident Evil 4) برای کامپیوتر

Resident Evil 4 – رزیدنت اویل 4 دوبله فارسی یک بازی ویدیویی شوتر سوم شخص ترسناک ، بقا است که توسط Ubisoft ساخته شده و توسط Capcom منتشر شده است. چهارمین قسمت مهم از سری Resident Evil ، در اصل برای GameCube در سال 2005 منتشر شد. بازیکنان نماینده ویژه دولت ایالات متحده ، لئون اس کندی را کنترل می کنند ، که برای نجات دختر رئیس جمهور ایالات متحده اشلی گراهام ، که توسط یک فرقه ربوده شده است ، به ماموریت فرستاده می شود. در بخش روستایی اروپا ، لئون با انبوهی از روستاییان آلوده به انگل کنترل کننده ذهن مبارزه می کند و دوباره با جاسوس آدا وونگ متحد می شود. توسعه PlayStation 2 در سال 1999 آغاز شد. چهار نسخه پیشنهادی کنار گذاشته شدند. اولین تلاش توسط Hideki Kamiya پس از تهیه کننده Shinji Mikami انجام شد. با دور شدن از زاویه دوربین ثابت و کندتر شدن گیم پلی ترسناک بقا از قسمت های قبلی ، تیم بر توسعه اکشن تیراندازی پویاتر تمرکز کرده است.


ادامه مطلب

دانلود Marine Heavy Gunner Vietnam برای کامپیوتر

Marine Heavy Gunner Vietnam – تفنگدار دریایی: ویتنام یک بازی رایانه ای اکشن تیراندازی شخص اول متنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط Brainbox Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه از سری بازی های Marine می باشد و شما به نقش یک تفنگدار آمریکایی هستند که باید یکسری از زندانیان را آزاد کند.


ادامه مطلب

دانلود Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی برای PC

Call of Duty 4 Modern Warfare – ندای وظیفه 4: جنگ های مدرن یک بازی تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ مدرن که توسط Infinity Ward توسعه و توسط Activision در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری بازی های Call of Duty می باشد که با جنگ جهانی دوم کاملا فاصله گرفته است. داستان گیم از شخصی به نام خالد ال اسد شروع می شود که به رئیس جمهور را به قتل می رساند و ویدیویی را انتشار می دهد، با انتشار این فیلم ترسی دنیا را فرا می گیرد.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی اعترافات یک قاتل دوبله فارسی برای کامپیوتر

Made Man یا مید من (دوبله فارسی) یک بازی اکشن سوم شخصی ماجراجویی مبتی بر داستان های مافیایی می باشد که توسط Silverback Entertainment توسعه و توسط Mastertronic در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی در جهان زیرین جنایت سازمان یافته مافیا در شهر نیویورک جریان داشته و توسط نویسنده جنایی، دیوید فیشر نوشته شده است. بازیکن نقش جوی ورولا (Joey Verola) یک کهنه سرباز را بر عهده گرفته، زیرا او یکی از افرادی مافیایی بوده که برای سازمان های جنایی مافیایی فعالیت می کرده و حالا تبدیل به یک انسان خود ساخته شده و در هر لحظه به فکر کشتار و انتقام می باشد.


ادامه مطلب

با 3 دوبله متفاوت

دانلود Death to Spies 1 دوبله فارسی مرگ بر جاسوسان برای کامپیوتر

Death to Spies 1 – مرگ بر جاسوسان 1 یک بازی تیرانداز شخص سوم مخفی کاری مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Haggard Games توسعه و توسط 1C Company در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Death to Spies می باشد و داستان آن مربوط به کاپیتان سمیون استروگوف کارمند آژانس اطلاعاتی شوروی می باشد.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی جیمز باند 007 شلیک شبانه دوبله فارسی برای کامپیوتر

James Bond 007 Nightfire – جیمز باند 007 شب جهنمی نسخه دوبله فارسی یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر سری بازی های James Bond بوده که توسط Gearbox Software توسعه و توسط Electronic Arts در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی شامل جاسوسی جیمز باند، عامل مخفی خیالی انگلیس بوده و ماموریت دارد تا در یک عملیات یک مخترع مشهور را پیدا و از نقشه او برای فتح جهان از طریق یک ماهواره دفاعی بزرگ (ایجاد شده توسط آمریکا) سر در بیاورد.


ادامه مطلب

دانلود بازی قاتل آسمانی دوبله فارسی برای کامپیوتر

Painkiller 1 یک بازی شوتر اول شخص سرعتی است که توسط استودیو لهستانی People can fly توسعه یافته است. در این بازی، بازیکن در نقش Daniel Garner بازی می کند که پس از مرگ برای توقف ارتش جهنم به رهبری Lucifer انتخاب شده است. بازی پین کیلر از بازی های شوتر قدیمی مانند Quake و Unreal Tournament نیز الهام گرفته است. قهرمان داستان مردی متخصص در کشتن انواع موجودات مرده متحرک ساکن در سیاهچاله های تاریک و قلعه های متروکه می باشد. Daniel Garner نیز زمانی انسان بوده و زندگی کرده است اما در نهایت پس از کار کردن ها، خندیدن ها و گریه کردن ها مرده است. اما بر خلاف اکثر افراد پس از مرگ به بهشت و یا جهنم نرفته است بلکه به عنوان یک جنگجو با هدف متوقف کردن لشکر های جهنمی Lucifer انتخاب شده است.


ادامه مطلب

دانلود بازی فرار از سلول فردای پاندورا دوبله فارسی برای کامپیوتر

در بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Pandora Tomorrow (اسپلینتر سل تام کلنسی: فردای پاندورا) دوباره در نقش سم فیشر قرار می گیرید و به همراه دوستان خود ایروین لمبرت و آنا گریمسدوتیر در بازی حضور دارید. یک تروریست نوعی بیماری در اختیار دارد که در نظر دارد آن را در ایالات متحده پخش کند. او هر روز به یک مکان در همان نزدیکی تلفن می کند و هر روز پخش کردن ویروس را به تاخیر می اندازد. شما به عنوان سم فیشر باید بفهمید تروریست چه کسی است و برای چه کسی کار می کند و بالاتر از آن او را متوقف کنید. برای انجام این کار به نقاط مختلف جهان برده می شوید از پاریس تا اندونزی و حتی تا بیت المقدس. سم با تپانچه کمری استاندارد مدل SC-20K خود مسلح است. این اسلحه با دوربین با چند مرحله زوم مجهز شده است. همچنین در این نسخه از بازی نیز همانند نسخه ابتدایی سم به تجهیزات جانبی مانند دوربین های گوشه زن، شوکرهای چسبان، نارنجک های دودزا و ترکش زا مجهز است.


ادامه مطلب

دانلود بازی اسپلینتر سل تام کلنسی دوبله فارسی برای کامپیوتر

Tom Clancy’s Splinter Cell 1 – اسپلینتر سل تام کلنسی یک بازی اکشن مخفی کاری سوم شخص مبتنی بر سری داستان های Tom Clancy’s می باشد که توسط Ubisoft توسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Splinter Cell و شبیه به نسخه های Metal Gear Solid بوده و بازیکن نقش سام فیشر یکی از اعضای سازمان مخفی NSA عملیات سیاه که مربوط به آمریکا بوده را بر عهده دارد.


ادامه مطلب

با 3 دوبله متفاوت

دانلود بازی قرارداد با جک برای کامپیوتر

بازی Contract.J.A.C.K (قرارداد با جک)یک بازی به سبک اکشن بوده( First-person shooter) و توسط شرکت Monolith Productions در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. Contract.J.A.C.K در همان سال توسط شرکت معروف VU Games منتشر گردید. این بازی قابلیت اجرادر دو مد Single player و Multiplayer را دارا میباشد. داستان بازی در مورد شخصی به نام جان جک ( John Jack) که یک قاتل حرفه ای است میباشد. جک (J.A.C.K) به استخدام سازمان جنایتکاری به نام H.A.R.M در می آید. شبی که جک برای صرف نوشیدنی به بیرون رفته بود توسط ارازل و آدم کشهای اجیر شده دستگیر میشود که ماموریت داشتند تا وی رابکشند ولی جک قبل از اینکه آنها بتوانند کاری بکنند دستان خود را از طناب گره خورده و بسته شده به روی صندلی آزاد می نماید و موفق به کشتن آنها و گریختن از آنجا میگردد. در همین حال یک تلفن از مدیر شرکت H.A.R.M دریافت می نماید مبنی بر یک مصاحبه جهت استخدام. بعد از اینکه به استخدام شرکت در می آید و اولین ماموریت خود را دریافت می نماید. نفوذ به یک پایگاه نظامی در چک اسلواکی. بازی از اینجا شروع میشود و جک در پی نفوذ به پایگاه سر از کره ماه در می آورد و … .


ادامه مطلب

دانلود بازی طوفان صحرا 2: بازگشت به بغداد دوبله فارسی برای کامپیوتر

Conflict Desert Storm II Back to Baghdad – عملیات طوفان صحرا 2 بازگشت به بغداد یک بازی اکشن تیرانداز تاکتیکی می باشد که توسط Pivotal Games توسعه و توسط SCi Games در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از Conflict و ادامه Conflict Desert Storm 1 بوده و این بار داستان درگیری مسلحانه در منطقه خلیج فارس در اوایل دهه 1990 را نشان می دهد. بردلی، فولی، کانورز و جونز از بهترین نیروی های ویژه جنگ در خلیج فارس سال 1991 بوده، آن ها در گشت آلفا دو از معروف ترین عملیات های طوفان صحرا را شرکت کردند. در تاریخ 2 آگوست 1990 نیروهای عراقی به کویت حمله کرده و آن را تحت اشغال قرار داد در نتیجه ائتلاف متحدین متشکل از 100 کشور به کمک کویت علیه عراق آمدند.


ادامه مطلب

دانلود بازی انقلاب سلولی دوبله فارسی برای کامپیوتر

CellFactor Revolution در ابتدا یک بازی نمایشی در سال 2006 بودکه با نام CellFactor: Combat Training در اختیار کاربران قرار گرفته بود. داستان این بازی رایگان در مورد تیراندازی شما در 5 سطح مختلف بصورت FPS است که باید موانع بسیاری را از میان بردارید. بازی در مکان هایی مملو از رادیواکتیو جریان دارد که امکان مشاهده هیولا های عظیم الچثه وجود دارد که اگر چنین شود کار برایتان سخت خواهد شد. بازی در سیاره ای بنام LIMBO Corporation جریان دارد که نیروهای بسیاری برای تسخیر این سرزمین دست به کار شده اند.


ادامه مطلب

دانلود بازی مورتیر 2 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Mortyr 2 نسخه دوبله فارسی یک تیرانداز اول شخص معمولی که در طول جنگ جهانی دوم تنظیم شده و کمی مربوط به سری از اول (مورتیر 1) نیز می باشد. این بار شما به عنوان یک افسر اطلاعاتی انگلیس (Sven Mortyr) بازی می کنید و باید در مورد عملیات های دشمن در نروژ، سرزمین خود تحقیق کنید. البته به نظر می رسد که نیروهای نازی در حال تولید یک ابر سلاح بوده و پدر شما که یک فیزیکدان مشهور می باشد، مجبور به کار بر روی این پروژه است. برای کشف اسرار پروژه و نجات دانشمند، با استفاده ترکیبی از سلاح های تاریخی و برخی سلاح های علمی تخیلی جدید در 11 سطح تک نفره به قلعه دشمن نفوذ خواهید کرد.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی میدان نبرد ویتنام دوبله فارسی برای کامپیوتر

Battlefield Vietnam – بتلفیلد ویتنام نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از بازی Battlefield بوده و از نظر گیم پلی کاملا شبیه به نسخه Battlefield 1942 بوده و تنها فرق آن، اینکه در جنگ ویتنام تنظیم و تمامی نقشه ها Ho Chi Minh Trail، Battle of Hue، Ia Drang Valley، Operation Flaming Dart، the Battle of Khe Sanh، Fall of Saigon موجود می باشد.


ادامه مطلب

دانلود بازی جناح قرمز 2 دوبله فارسی برای کامپیوتر

سرانجام یک بازی FPS (شوتر اول شخص) پرطرفدار که توسط کمپانی Volition ساخته شده است. بازی ارتش سرخ 2 (Red Faction II) پنج سال پس از وقایع به تصویر کشیده شده در بازی اصلی، هنگامی که جنگ داخلی در کشورهای مشترک المنافع آغاز می شود، تنظیم می شود. بازی Red Faction 2 برای رایانه های شخصی ، PS2 و غیره قابل اجراست. این یک بازی FPS بسیار موفق است که دنباله نسخه اصلی در سال 2001 منتشر شده است. در مورد ژانر این بازی، بازی اصلی در میان عناوین تعاملی می باشد، زیرا تقریباً هر شی از محیط مجازی قابل تغییر است یعنی هر شی قابلیت آسیب دیده و یا می توان بین برد، از جمله می توان به دیوارها اشاره کرد. این بازی از موتور Geo-Mod (اصلاح هندسی) استفاده می کند.


ادامه مطلب

با 5 دوبله متفاوت

دانلود دوبله فارسی IGI 2 برای کامپیوتر

IGI 2 Covert Strike – آی جی آی 2: ضربه پنهان نسخه فارسی یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی تیرانداز تاکتیکی مبتنی برای بازی های جاسوسی که توسط Innerloop Studios توسعه و توسط Codemasters در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در کشور چین به دلیل بد جلوه دادن ارتش این کشور بازی ای جی ای 2 ممنوع کردند. این نسخه همانند IGI 1 بسیار محبوب می باشد.


ادامه مطلب

دانلود بازی روبوکاپ دوبله فارسی برای کامپیوتر

RoboCop را میتوان یک بازی تیراندازی اول شخص دانست که در آن اسرار و جادو های بسیاری وجود دارد. شما در طول 9 مرحله باید به تمام این اسرار دست پیدا کنید که بدون شک حضور دشمنان و موانع میتواند مانع از رسیدن شما به این هدف باشد. تمام اسرار برای شما ضروری خواهند بود به نحوی که برای پشت سر گذاشتن مراحل بالاتر در بازی نیاز به آنها خواهید داشت. دسترسی به انواع سلاح های پیشرفته میتواند به شما در برابر دشمنان کمک کند که در این زمینه از سلاح های انفرادی تا موشک انداز و سلاح های انرژی زا را میتوانید دریافت کنید.


ادامه مطلب

دانلود بازی Sniper Elite III دوبله فارسی برای کامپیوتر

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. با دانلود بازی Sniper Elite 3 نسخه فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی Sniper Elite 3 فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.


ادامه مطلب

با 3 دوبله متفاوت

دانلود بازی ندای خوارز 1 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Call of Juarez 2006 – ندای خوارز 1 نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی ماجراجویی مبتنی بر غرب وحشی می باشد که توسط Techland توسعه و توسط Ubisoft در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Call of Juarez بوده و شباهت زیادی نیز به گیم Gun که داستان آن در غرب وحشی خطرناک و بی رحم تنظیم شده است. ماجرای دو شخصیت به نام بیلی یک پسر جوان و ری یک فرد هفت تیرکش سابق را دنبال خواهید کرد.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی مجازات جهنمی 3 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Doom 3 همان طور که از نامش پیداست سومین سری از سری بازیهای Doom میباشد که در سبک بازیهای FPS قرار دارد و مانند گذشته استودیو id Software وظیفه ساخت بازی را برعهده داشته است. بازی دام 3 برگرفته از داستانی تخیلی است که در اواسط دهه 90 جریان دارد و استاندارد های مربوط به این دهه بطور کامل در بازی پیاده سازی شده است. در بازی شما در نقش یک دریانورد را بعهده میگیرید که به تازگی بعنوان یک نگهبان برای شرکت UAC به استخدام در آمده است. به محض ورود به بازی شما باید بدنبال یک دانشمند باشید که مدت کوتاهی است از او خبری نشده و میان آزمایش های متعددی که در حال انجامشان بوده گم شده است.


ادامه مطلب

دانلود بازی مرگ حقیقی 1 دوبله فارسی 

Dead to Rights 1 – مستقیم به سمت مرگ 1 نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص می باشد که توسط Namco توسعه و توسط HIP Interactive در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن در نقش جک اسلات، افسر پلیس شهر گرانت بوده، که با یک تماس معمولی جسد مرده پدرش را پیدا می کند. در حالی که سعی برای پیدا کردن قاتل دارد به قتل های دیگری نیز می رسد. اجرا قانون و وظیفه شناسی اش باعث می شود در مکان های مختلف مانند هتل ها، مجتمع های اداری و حتی زندان به عنوان یک زندانی نفوذ کنند.


ادامه مطلب