دانلود بازی جهنم در ویتنام دوبله فارسی The Hell in Vietnam برای کامپیوتر

The Hell in Vietnam – جهنم در ویتنام نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به عنوان یک سرباز آمریکایی با در هشت ماموریت غیرمرتبط با اهداف مختلف مانند: از بین بردن ایستگاه رادیویی یا استخراج از جاده بپردازید.


ادامه مطلب

دانلود بازی جنگاوران ویتنام دوبله فارسی برای کامپیوتر

Elite Warriors Vietnam – نیروهای نخبه: ویتنام نسخه فارسی یک بازی رایانه تیراندازی اول و سوم شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Bold Games در سال 2005 برای کامپیوتر منتشر شد. گیم بر اساس عملیات ویژه Black Ops در طول جنگ ویتنام شبیه سازی شده است.


ادامه مطلب

دانلود هم رزمان: راه تپه شماره 30 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Brothers in Arms Road to Hill 30 – برادران در جنگ راه تپه شماره 30 نسخه فارسی یک بازی اکشن تاکتیکی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Gearbox Software توسعه و توسط Ubisoft در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Brothers in Arms بوده که وقایع واقعی جنگ نسبت به سایر گیم های مربوط به WWII به نمایش گذاشته و حالا شما در نقش قهرمان داستان مت بیکر فرماندهی لشکر 101 هوابرد آمریکا را به عهده دارید.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی Sniper: Path of Vengeance – تک تیرانداز: راه انتقام

Sniper: Path of Vengeance یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط Mirage Interactive توسعه و توسط XICAT Interactive در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان روایت دهه 1980 مافیاها می باشد. برای دانلود بازی و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

جدیدا اعضای اصلی خانواده مافیا بر اثر یک اتفاق می میرد، و در حال حاضر بین اعضا در انتخاب سرتیم مشکل و اختلافاتی افتاده است، شما در نقش دومینیک استخدام می شوید تا اشخاص مخالف را از بین ببرید، اما مثل اینکه اتفاقاتی می افتد و هدف تغییر می کند، یادتان باشد شما یک شکارچی هستید ، مواظب باشید که شکار نشوید. گیم پلی بازی از گرافیک خوب و بالایی برخوردار نبوده ولی خوب داستان دلنشینی را طی می کند.


ادامه مطلب

دانلود بازی سقوط خلبان پشت خطوط دشمن دوبله فارسی

بازی اکشن با عناصر نقش آفرینی، که همچنین در آن عناصری از مخفی کاری پیدا می شود. بر اساس داستانهای الهام بخش بقاء خلبانان آمریکایی که در طول جنگ جهانی دوم در اروپای اشغالی سقوط کرده بودند، این بازی اکشن ماجراجویی شرایط بیل فوستر، خلبان نیروی هوایی آمریکا را که در زمستان 1944 آلمان تنها و سرگردان شده بود را روایت می‌کند. Bill باید در برابر خطر عناصر طبیعی و نیروهای نخبه آلمانی جان سالم بدر برد و تنها پس از رسیدن به مرز سوئیس، زنده ماندن او تضمین می شود


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی تاریک ترین روزها دوبله فارسی برای کامپیوتر

Darkest of Days یک بازی تیرانداز اول شخص است که کاربر و مربی او یعنی دکستر وارد دوره های مختلف زمانی می شوند که برای رسیدن به اهداف خود حاضرند دست به هر اقدامی بزنند حتی تا زمان تخریب پومپی از اهداف خود دست برندارند. آنها در طول سفر خود را نه تنها با لباس مناسب بلکه با اسلحه هایی که برای این دوره مناسب هستند مشاهده میکنند. تنها در صورتی که اوضاع بسیار ناامید کننده باشد میتوانید از موشک انداز یا یک تفنگ تهاجمی با تکنولوژی بالا استفاده کنید. این بازی اکشن در مورد نبرد و درگیری قدیمی شما با دشمنانی است که اکنون تجهیز شده اند و اگر مقابل آنها حضور پیدا نکنید سبب شکست و تسخیر مناطقی از سرزمین های شما خواهد شد.


ادامه مطلب

دانلود بازی Penumbra Black Plague دوبله فارسی

همانند بسیاری از کابوس های خوب , Philip مادر فوت شده ی خود را مانند یک شخص زنده می بیند . او در روز تشییع جنازه فقدان بسیاری را تحمل کرد . تا زمانی که او نامه ای از یک مرد مرده دریافت می کند . پدر فیلیپ قبل از اینکه او به دنیا بیاید خانواده را رها کرد همه گما می کردند که او مرده است حالا او از مرگ برگشته و سعی داشت تا دلایل خود را بیان کند . دری که روبه زندگی برای پدر او باز شده بود سوالات بیشتری برای او به وجود آورده و تمام سوالات او را به سمت Greenland راهنمایی می کند . فیلیپ سرنخ ها را دنبال می کند این تمام چیزی است که برای او باقی مانده . تنها نقطه ای از انسانیت در وجود او در نامه ی پدرش خلاصه می گردد . او در تلاش است تا با کنار گذاشتن بخشی از انسانیتش ترس را از بین ببرد . گیم پلی بازی Penumbra دارای پازل های معمایی و محیطی اسرارآمیز می باشد .


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی هری پاتر 1 دوبله فارسی برای کامپیوتر

Harry Potter and the Philosopher’s Stone – هری پاتر و سنگ جادو نسخه فارسی همچنین شناخته شده (Harry Potter and the Sorcerer’s Stone) یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر رمان J.K Rowling’s و فیلمی به همین نام می باشد که توسط KnowWonder توسعه و توسط Electronic Arts در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Harry Potter و بازیکنان به مدرسه جادوگری هاگوارتز، جایی آنها همه اسرار سحر و جادو مانند بازی کوییدیچ (پرواز با جارو)، راه حل های مختلف برای حل معما و ماموریت ها را می آموزند.


ادامه مطلب

دانلود بازی Chicago 1930 برای کامپیوتر

Chicago 1930 بازی کلاسیک و محبوبی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2003 توسط Spellbound Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مافیای ایتالیایی ، کنترل شهرستان ها را به دست گرفته و بر بسیاری از مناطق حکمرانی می کنند. شیکاگو 1930 نام یک بازی گنگستری و مافیایی است که شما را با جرم و جنایت در قلب شیکاگو آشنا می کند. در این بازی شما 2 انتخاب مختلف دارید. در حالت اول می توانید با قرارگیری در نقش یکی از اعضای مافیای بد ، به عنوان یک گنگستر نقش آفرینی کرده و به دنبال شهرت در شیکاگو برای خود باشید.

در دیگر سوی شما می توانید با نقش آفرینی در قالب یک افسر پلیس و آشنا به قانون ، در برابر فعالیت های مافیایی ایستادگی کنید. هردو طرف شرکت کننده در این بازی دارای توانایی های یکسان و تقریبا مناسب هستند ، اما مهارت های پلیسی به گونه ای نیست که به سادگی بتوانید فعالیت های مافیا را خنثی سازید. اگر شما به عضویت هر طرف از این بازی دربیایید ، تیمی 5 نفره برای به پایان رساندن مراحل تشکیل خواهید داد و از مهارت های منحصر به فرد آنان بهرمند خواهید شد


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی خط دید: ویتنام دوبله فارسی – Line of Sight Vietnam برای کامپیوتر

Line of Sight Vietnam – خط دید: ویتنام نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Atari در سال 2003 برای کامپیوتر منتشر شد. شما کنترل سرباز کریس اگان یکی از بهترین تک تیرانداز های نیروی ویژه ارتش آمریکا است را به عهده دارید. در طول جنگ ویتنام باید 12 ماموریت تک نفره که هر کدام اهداف مختلفی دارند را پشت سر بگذارید.


ادامه مطلب