با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی شرک و کارناوال شادی

پس از ورود انیمیشن زیبا و خاطره انگیز شرک و به دنبال استقبال کم نظیر مخاطبان از این انیمیشن جذاب بازی هایی زیبا و مهیج نیز بر محور این شخصیت دوست داشتنی خلق شد که یکی از آخرین و جذاب ترین آنها بازی Shrek's Carnival Craze یا همان شرک و کارناوال شادی می باشد که در این بازی مهیج شما در کنار سایر شخصیت های محبوب و دوست داشتنی هر سه انیمیشن شرک مانند خود شرک، پرنسس فیونا، الاغ، گربه چکمه پوش و ... وارد دنیای پر از سحر و  افسانه شده و البته شما به دلخواه می توانید به جای یکی از این شخصیت های دوست داشتنی بوده و با سایرین در بازی های دلخواه شرکت نمایید و در یک کلام وارد کارناوالی از شادی و سرگمی شده و انجام بازی هایی زیبا در کنار این شخصیت های محبوب لذت کافی را ببرید.این بازی مهیج خود شامل 28 بازی سرگرم کننده می باشد که با رقابت های جالب و سرگرم کننده تلاش می کنید که خود را به عنوان پادشاه و یا ملکه کارناوال معرفی کنید. در این کارناوال شادی شما می توانید با سایر اعضا خانواده  که هر یک در نقش یکی از شخصیت هاست به صورت تیمی یا شانه به شانه با یکدیگر به مبارزه بپردازید


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی Sniper Art of Victory (هنر پیروزی تک تیرانداز) برای کامپیوتر

Sniper Art of Victory یک بازی تک تیرانداز تاکتیکی می باشد که توسط CI Games در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. خط داستانی بازی مربوط به جنگ جهانی دوم که نقش یک سرباز ارتش سرخ را بر عهده دارد که در روسیه و ایتالیا باید به عملیات بپردازد. در بازی اسنایپر: هنر پیروزی ماموریت هایی برای شما تدارک دیده اند که باید به موفقیت به پایان برسانید.


ادامه مطلب

دانلود Call of Duty 5 World at War (ندای وظیفه 5) برای PC

Call of Duty 5 World at War – ندای وظیفه 5: جهان در جنگ نسخه فارسی یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Treyarch توسعه و توسط Activision در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از بازی Call of Duty می باشد. در این نسخه مانند Call of Duty 1، Call of Duty 2، Call of Duty 3 به جنگ جهانی دوم بر می گردیم.


ادامه مطلب

دانلود بازی چابک دست دوبله فارسی Dead Man’s Hand برای کامپیوتر

Dead Man’s Hand – دست مرد مرده نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های وسترن (غرب وحشی) می باشد که توسط Human Head Studios توسعه و توسط Atari در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. التجون یک اعضای قدیمی گروه Nine بوده و به دلیل خیانت او را از گروه بیرون انداخته و رهبر گروه به او شلیک می کند تا بمیرد.


ادامه مطلب

دانلود بازی متروی استالین دوبله فارسی (The Stalin Subway) برای کامپیوتر

The Stalin Subway – متروی استالین نسخه فارسی (شناخته شده: Metro-2) یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط G5 Software توسعه و توسط Buka Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی به همراه گیم های دیگر مانند You Are Empty و Metro 2033 در اطراف متروی مسکو تنظیم شده اند. اتفاقی در مسکو سال 1952 برای جماهیر شوروی و در زمان جوزف استالین که 30 سال در قدرت بوده می افتد.


ادامه مطلب

دانلود بازی عملیات رمز سالاری دوبله فارسی 

Operation Matriarchy یک بازی سرگرم کننده در اواسط قرن 24 میباشد که آغاز داستان آن با انتشار یک ویروس ناشناخته انجام خواهد شد و این ویروس سبب نابودی تمدن ولیان شده است. این ویروس بدلیل دارا بودن نوعی مواد جهش یافته تنها روی زنان تاثیر گذار است و آنها را تبدیل به یک ماشین کشتار میکند و این مورد سبب از بین رفتن انسان و مردان بسیاری در سطح زمین شده است. به نوعی که کنترل خودشان را نیز از دست داده و در برخی اوقات به هم نوعان خود نیز رحم نمیکنند. بدن آنها بدلیل سازگار شدن با ویروس توانسته به یک سایبرنتیک زیستی تبدیل شود که نه تنها سبب تقویت آنها شده است بلکه در برابر گلوله نیز مقاومتر شده اند.


ادامه مطلب


ادامه مطلب

دانلود بازی ارتش مقاومت دوبله فارسی برای کامپیوتر

Battlestrike Force of Resistance قسمت بعدی یک شوتر معروف (Mortyr) است که توسعه آن در طول سالها به عهده تیم هایی مانند Corwin Software Studios و Mirage Interactive بود. سپتامبر 1943 است، ارتش های رایش سوم عملا تمام قلمرو اروپا را اشغال کردند. وسعت سرزمین های اشغالی نازی ها از برست (شهری در حاشیه غربی اروپا) تا نزدیکی و حومه استالینگراد گسترش یافت. گروهای مقاومت مختلفی در مناطق اشغال شده اروپا در حال فعالیت هستند. با استفاده از تاکتیک های غافلگیرانه (پارتیزانی) و پشتیبانی مردم محلی، آنها به طور موثر با دشمنان کاملا مجهز و آموزش دیده مقابله می کنند.


ادامه مطلب

دانلود بازی جوجه کوچولو 2 دوبله فارسی 

Ace in Action بر اساس فیلم ابرقهرمانی پخش شده در خود کارتون Chicken Little از شرکت دیزنی ساخته شده است. بازی Disney’s Chicken Little Ace in Action شامل شخصیت های Ace، Abby، Runt و Mr. Fish در جنگ با Foxy Loxy، Goosey Loosey و سرباز هایشان می باشد. این بازی در سبک شوتر سوم شخص ساخته شده و در طول بازی در چهار دنیای مختلف (پلوتون، زحل، مریخ و ماه) به مبارزه پرداخته و به انجام ماموریت های هر سیاره می پردازیم. هر ماموریت توسط یکی از سه شخصیت اصلی انجام می شود. ماموریت های شخصیت Ace بر روی زمین و با پای پیاده انجام می شوند، در حالی که ماموریت های Runt سوار بر تانک رخ داده و ماموریت های مربوط به Abby سوار بر هاور شیپ گذرانده می شوند.


ادامه مطلب

2 دوبله متفاوت

دانلود بازی نشان لیاقت دوبله فارسی برای کامپیوتر

The Mark – نشان لیاقت نسخه فارسی یک بازی اکشن شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط T7 Games توسعه و توسط Akella در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گروهی از تروریست های متعصب از فرزند میلیونر روسی یک کلاهک هسته ای خریده اند و قصد دارند یکی از بزرگترین شهرهای اروپا را، لندن را منفجر کنند.


ادامه مطلب