دانلود بازی فصل موج سواری دوبله فارسی برای کامپیوتر

Surf’s Up یک بازی ورزشی پویا است که شما را با رشته موج سواری نه چندان آسان و طاقت فرسا آشنا می کند.این بازی الهام گرفته از فیلم متحرک Sony Pictures Animation است که با عنوان لهستانی: Na fali عرضه شده بود. در این بازی شما می توانید از بین 10 شخصیت موجود که از سینما شناخته الهام گرفته شده اند استفاده کنید. آنها توانایی ها و ویژگی های منحصر به فردی را دارند که در هنگام اجرای مراحل میتوانید آنها را بکار بگیرید. هنگامی که آنها در حالت استراحت هستند ، می توانید آنها را در حالت خواب و بیداری مشاهده کنید که حرف های خنده داری میزنند.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

Evil Dead نام یکی از فیلمهای ترسناک و محبوب سال ۱۹۸۷ است که یکی از بهترین فیلمها در ژانر خود محسوب میشود که با امکانات آن زمان به خوبی توانسته بود بدون جلوه های ویژه مدرن, به خوبی حس ترس را به بیننده القا کند .بازی Evil Dead: Regeneration نام یکی از بازیهای ترسناک و ماجراجویی است که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی قدرتمند THQ از روی این فیلم ساخته شد تا بازیباز را در حال و هوای فیلم فرو ببرید و او را در نقش Ash قرار دهد . بازی شما را در نقش فردی با نام Ash قرار میدهد که در محله ای گرفتار شده که باز کردن یک کتاب و آزمایشات اشتباه بر روی آن باعث به وجود آمدن اتفاقات هولناکی میشود که همه چیز را به هم میریزد و شما با یک اسلحه کمری بازی را در حالی آغاز میکنید که فضای مرده و ترسناک همه جا را فرا گرفته است .


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

رتاتویی داستان موشی است بنام رمی که حس بسیار پیشرفته ای از بویایی و چشایی دارد. و این چیزی است که زندگی را برای موجودی که به عنوان یک موش آشغال خور شناخته می شود، مشکل می کند! در اتفاقی او از والدینش جدا می شود و به پاریس می رود، پایتخت خوراک شناسان و خوش خور های دنیا. او رستورانی را که قهرمان زندگیش، یعنی سر آشپز معروف آگوسته گوستو ، پیش از مرگش در آنجا کار می کرده را پیدا می کند. همزمان ، آلفردو لینگوینی، پسر یکی از دوستان آگوسته، سعی می کند که در همان رستوران کاری برای خودش دست و پا کند. او که بسیار دست و پا چلفتی می نماید، سعی دارد با اضافه کردن هرچه که به دستش می رسد، به یک معجون جوشان، آن را تبدیل به یک سوپ کند!!! رمی که شاهد ماجراست، نمی تواند از کمک کردن به آلفردو خودداری کند و در حال رو به راه کردن خراب کاری های آلفردو، توسط او غافلگیر می شود. اما در همان لحظه سوپ به سر میز برده می شود و مشتری خوش خوراک، با خوردن اولین قاشق از سوپ، شروع به تعریف کردن از آن می کند. همه تصور می کنند که آلفردو خالق چنین سوپ خوشمزه ای است و او بلافاصله به مقام یک آشپز حرفه ای ارتقا می یابد! و این آغاز یک سری ماجراهاست که فیلم رتاتویی را به پیش می برد.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی 25 روز زندگی دوبله فارسی برای کامپیوتر

25 to Life – بیست و پنج روز زندگی یک بازی رایانه ای تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی های گانگستری می باشد که توسط Avalanche Software توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2006 برای کامپیوتر منتشر شد. بازی 25 روز زندگی در یک محیط مدرن بوده و به بازیکن این اجازه را می دهد تا در زمان های مختلف در نقش پلیس یا گانگستر بازی کند.


ادامه مطلب

بازی کامپیوتر The Incredibles Rise of the Underminer شگفت انگیزان یکی از سری بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Heavy Iron Studios طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی THQ به بازار عرضه گردید . بازی عینا بر اساس داستان و فیلمنامه انیمیشنی با همین نام ساخته شده است . شگفت انگیزان محصول سال ۲۰۰۴ میلادی است که , یکی از جذاب ترین انیمیشن های تولید شده در زمان خود محسوب می شد . داستانی هیجان انگیز و تخیلی که نقش اول آن مردی چاق و شکم گنده است که به دلیل شکایت های فراوانی که از او شده است دیگر کار کمک به دیگران را منار گذاشته و به یک کارمند معمولی تبدیل شده است .

 

گاهی تبهکاران خرده پا را ادب می کند اما دیگر نمی تواند به مانند جوانی خود پرتحرک و جنب و جوش باشد . البته دیگر اعضای خانواده اش به سبب ارثی که برده اند هرکدام دارای ویژگی ها و قدرت های منحصر به فرد هستند . اما داستان به همین جا ختم نمی شود چرا که روزی باب با دریافت یک نامه محرمانه مامور می شود تا به جزیره ای دور افتاده سفر کند و به مبارزه با جنایتکاران مشغول شود . خانواده باب که استثنایی هستند کمک می کنند تا باب به مبارزاتش بپردازد و در طول این مبارزات حوادثی رخ می دهد که تماشای آن ها خالی از لطف نیست . بازی دارای شخصیت های مختلف و بامزه ای از جمله Mr. Incredible و Frozone است که این بار با دشمن جدیدی به نام Underminer باید مبارزه کنند و او را شکست دهند 


ادامه مطلب

فرمان و تسخیر جنرال ها ساعت صفر دوبله فارسی برای کامپیوتر

Command & Conquer Generals Zero Hour بسته الحاقی رسمی برای بازی استراتژیک Command & Conquer Generals بوده که توسط شرکت EA Los Angeles (قبلا با نام EA Pacific شناخته می شد) ساخته و عرضه شده است. این بسته خط داستانی بازی اصلی را ادامه داده و در عین حال، سه بخش داستانی جدید که هر کدام دارای پنج مرحله می باشد به بازی اضافه می کند. این بسته یک موتور گرافیکی بهبود یافته (برای بهبود اثر آب و هوا و انفجار ها) و سه بخش داستانی جدید (یکی برای هر کدام از گروه ها) را که درکل شامل 15 مرحله می شوند به بازیکنان ارائه می دهد.


ادامه مطلب

دانلود Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی برای PC

Call of Duty 4 Modern Warfare – ندای وظیفه 4: جنگ های مدرن یک بازی تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ مدرن که توسط Infinity Ward توسعه و توسط Activision در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری بازی های Call of Duty می باشد که با جنگ جهانی دوم کاملا فاصله گرفته است. داستان گیم از شخصی به نام خالد ال اسد شروع می شود که به رئیس جمهور را به قتل می رساند و ویدیویی را انتشار می دهد، با انتشار این فیلم ترسی دنیا را فرا می گیرد.


ادامه مطلب

با 2 دوبله متفاوت

دانلود بازی اعترافات یک قاتل دوبله فارسی برای کامپیوتر

Made Man یا مید من (دوبله فارسی) یک بازی اکشن سوم شخصی ماجراجویی مبتی بر داستان های مافیایی می باشد که توسط Silverback Entertainment توسعه و توسط Mastertronic در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی در جهان زیرین جنایت سازمان یافته مافیا در شهر نیویورک جریان داشته و توسط نویسنده جنایی، دیوید فیشر نوشته شده است. بازیکن نقش جوی ورولا (Joey Verola) یک کهنه سرباز را بر عهده گرفته، زیرا او یکی از افرادی مافیایی بوده که برای سازمان های جنایی مافیایی فعالیت می کرده و حالا تبدیل به یک انسان خود ساخته شده و در هر لحظه به فکر کشتار و انتقام می باشد.


ادامه مطلب

با 3 دوبله متفاوت

دانلود Death to Spies 1 دوبله فارسی مرگ بر جاسوسان برای کامپیوتر

Death to Spies 1 – مرگ بر جاسوسان 1 یک بازی تیرانداز شخص سوم مخفی کاری مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Haggard Games توسعه و توسط 1C Company در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Death to Spies می باشد و داستان آن مربوط به کاپیتان سمیون استروگوف کارمند آژانس اطلاعاتی شوروی می باشد.


ادامه مطلب

پرنس اف پرشیا تاج و تخت دوبله فارسی برای کامپیوتر

Prince of Persia The Two Thrones بعد از ماجراجویی های بسیار، شاهزاده بالاخره به خانه اش در بابل برمی گردد، و تازه عروسش Kaileena امپراطور زمان را با خود به همراه دارد. با امید به آرامش و آینده ای شاد با یکدیگر، هنگام رسیدن سرزمین پارس را درگیر جنگ دیدند، کایلینا توسط وزیر بد ذات گروگان گرفته شده و به قتل میرسد و مرگش شن های زمان را آزاد کرده که به وزیر قدرت های جدید ترسناکی می دهد. باری دیگر شاه زاده باید ایستادگی کند و بجنگد، ولی این دفعه از همیشه قدرتمندتر خواهد بود، با تشکر از شخصیت دومش شاه زاده ی تاریکی که از تماس شاه زاده با شن ها به وجود آمد. او باید برای پس گرفتن و آزاد کردن سرزمینش از مردی دیوانه مبارزه کند و همزمان با هیولای درون خود بجنگد چراکه شاهزاده ی تاریکی میخواهد تمام وجودش را فرا بگیرد.


ادامه مطلب